نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «سردار اروند» روایت شهید حسن یزدانی+اصلاح لینک

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «سردار اروند» روایتی است از دوران مختلف زندگی شهید حسن یزدانی. به گزارش روابط عمومی شبکه افق، یکی از غواصانی که با عبور از اروند، ایده اصلی طرح عملیات والفجر ۸ را به وجود آورد حسن یزدانی بود؛ حسن یزدانی در سال ۱۳۴۸در کرمان متولد شد ولی در سال ۵۹ به قم مهاجرت کرد و البته یک سال بعد مجددا به کرمان بازگشت. حضور در واحد اطلاعات عملیات در جبهه های نبرد حق علیه باطل نخستین تجربه جنگی او محسوب می شود و همچنین به عنوان مسئول محور اطلاعات شناسایی هم در جبهه ها منصوب شد؛ در عملیات والفجر ۸ نیز توانست حماسه ۳۰ بار عبور از اروند را با تمام مشکلاتی چون سرعت آب، سردی هوا در زمستان، جزر و مد آب و مشکلات دیگر خلق کند. سرانجام در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ سنگر اطلاعات مورد حمله بمب شیمیای دشمن قرار گرفت و حسن یزدانی هم که بیرون از سنگر حضور داشت وقتی خبر حمله را شنید فورا خود را به محل رساند و جوان مردانه ماسک خود را به صورت دوستانش زد و خود مورد آسیب قرار گرفت و ۱۱روز بعد در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به فیض شهادت نائل شد. «عبور» عنوان کتابی است در رابطه با خاطرات شهید حسن یزدانی که مستند «سردار اروند» بر اساس آن ساخته شده است؛ این مستند در حقیقت بخش هایی از کودکی، نوجوانی و دوران دفاع مقدس را در مورد این شهید روایت می کند. فیلم روایت زندگی و شهادت اوست از زبان خانواده و همرزمانش؛ در قسمت هایی از فیلم تصاویری از لحظات پیش از شهادت او نمایش داده می شود. معین ایرانپور کرمانی کارگردانی مستند «سردار اروند» را بر عهده داشت. شبکه افق,حسن یزدانی,شهید حسن یزدانی,اروند رود,والفجر8,سردار سلیمانی,سردار اروند,زندگی شهید ,افق
10646

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

مستند «سردار اروند» روایتی است از دوران مختلف زندگی شهید حسن یزدانی.

 

به گزارش روابط عمومی شبکه افق، یکی از غواصانی که با عبور از اروند، ایده اصلی طرح عملیات والفجر ۸ را به وجود آورد حسن یزدانی بود؛ حسن یزدانی در سال ۱۳۴۸در کرمان متولد شد ولی در سال ۵۹ به قم مهاجرت کرد و البته یک سال بعد مجددا به کرمان بازگشت.

حضور در واحد اطلاعات عملیات در جبهه های نبرد حق علیه باطل نخستین تجربه جنگی او محسوب می شود و همچنین به عنوان مسئول محور اطلاعات شناسایی هم در جبهه ها منصوب شد؛ در عملیات والفجر ۸ نیز توانست حماسه ۳۰ بار عبور از اروند را با تمام مشکلاتی چون سرعت آب، سردی هوا در زمستان، جزر و مد آب و مشکلات دیگر خلق کند.

سرانجام در ۲۴ بهمن ماه سال ۱۳۶۴ سنگر اطلاعات مورد حمله بمب شیمیای دشمن قرار گرفت و حسن یزدانی هم که بیرون از سنگر حضور داشت وقتی خبر حمله را شنید فورا خود را به محل رساند و جوان مردانه ماسک خود را به صورت دوستانش زد و خود مورد آسیب قرار گرفت و ۱۱روز بعد در بیمارستان امام رضا(ع) مشهد به فیض شهادت نائل شد.

«عبور» عنوان کتابی است در رابطه با خاطرات شهید حسن یزدانی که مستند «سردار اروند» بر اساس آن ساخته شده است؛  این مستند در حقیقت بخش هایی از کودکی، نوجوانی و دوران دفاع مقدس را در مورد این شهید روایت می کند.

فیلم روایت زندگی و شهادت اوست از زبان خانواده و همرزمانش؛ در قسمت هایی از فیلم تصاویری از لحظات پیش از شهادت او نمایش داده می شود.

معین ایرانپور کرمانی کارگردانی مستند «سردار اروند» را بر عهده داشت.

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #2 عل 1393-12-20 17:40
سلام فیلم با عنوان نمیخونه اشتباهی بارگذاری کردید اصلاح فرمایید
عجرتون با صاحب الزمان عج
نقل قول کردن
+1 #1 سالار 111 1393-12-20 14:58
درستش کنید برادرا

پاسخ مدیر:

با سلام و تشکر بابت توجه شما.
بابت اشکال بوجود اومده بسیار پوزش می طلبم.
بچه م رو گاز بود عجله ای کار کردم! :)
حلال کنید.
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group