نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «جهت» تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر شبکه های ماهواره بر خانواده

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «جهت» تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر شبکه های ماهواره بر خانواده مستند جهت به بررسی تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر شبکه های ماهواره بر خانواده میپردازد. تاثیرات سریال ها و فیلم های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که به اسم سرگرمی قلب نهاد خانواده و در پی آن فرهنگ و هویت جامعه ایرانی را هدف گرفته است روز به روز بیشتر دیده می شود به طوری که موارد متعددی از این هنجارشکنی ها و ازهم پاشیدن ها در خوانواده ها گزارش می شود که به گفته خود اعضای خانواده، سریال های ماهواره ای تاثیر مستقیم و زیادی بر این موارد داشته است. از جمله اهداف شبکه های ماهواره ای از بین بردن بنیان خانواده است . در بسیاری از سریال های ماهواره ای شاهد عشق به غیر همسر ، روابط فرا زناشویی ، خیانت ، سقط جنین های نامشروع و... هستیم که باعث عادی جلوه دادن خیانت ، عادی جلوه دادن روابط خارج از خانواده هم برای زن و هم برای مرد ، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران جوان و... می شود. مستند جهت,تاثیرات ماهواره بر خانواده,جم تی وی,فارسی وان,فارسی1,gemtv,من و تو,فاطیماگل,حریم سلطان,طلاق
12172

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

مستند «جهت» تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر شبکه های ماهواره بر خانواده

مستند جهت به بررسی تاثیرات مخرب و جبران ناپذیر شبکه های ماهواره بر خانواده میپردازد.

تاثیرات سریال ها و فیلم های شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که به اسم سرگرمی قلب نهاد خانواده و در پی آن فرهنگ و هویت جامعه ایرانی را هدف گرفته است روز به روز بیشتر دیده می شود به طوری که موارد متعددی از این هنجارشکنی ها و ازهم پاشیدن ها در خوانواده ها گزارش می شود که به گفته خود اعضای خانواده، سریال های ماهواره ای تاثیر مستقیم و زیادی بر این موارد داشته است.

از جمله اهداف شبکه های ماهواره ای از بین بردن بنیان خانواده است . در بسیاری از سریال های ماهواره ای شاهد عشق به غیر همسر ، روابط فرا زناشویی ، خیانت ، سقط جنین های نامشروع و... هستیم که باعث عادی جلوه دادن خیانت ، عادی جلوه دادن روابط خارج از خانواده هم برای زن و هم برای مرد ، عادی جلوه دادن سقط جنین برای دختران جوان و... می شود.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 خانم الهام 1393-12-11 12:59
ماهی یک بار اسم ام اس درست و روشنگر بر ضد ماهواره به مردم بدهید
این همه تبلیغ می آید
یک چیز درست هم بیاید
من و خواهرم دو تا اس ام اس خوب و موثر آماده کرده ایم که در اختیارتان خواهیم گذاشت
دارند فرهنگمان را می برند
به دادمان برسید
این دو اس را حاضرم در اختیارتان بگذارم
ایمیلم این هست:
...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • kurskmScece
  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group