نرم افزار مبدل نصب نیست.

افشاگری توکلی درباره نقش مهدی هاشمی در پرونده "استات اویل"

گزارش مشکل
Loading the player...
افشاگری توکلی درباره نقش مهدی هاشمی در پرونده "استات اویل" احمد توکلی جزئیات جدیدی از نقش مهدی هاشمی در پرونده "استات اویل" را فاش کرد! نماینده مردم تهران گفت: در ژوئن ۲۰۰۲ و ژانویه ۲۰۰۳ شرکت ملی نفت دولتی نروژ دو نوبت به فرزند رئیس‌ جمهور اسبق پول داده تا وی استات اویل را برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند. به گزارش خبرنگار «نسیم»، احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی نتیجه جهاد امام و مردم بود که سالگرد تحقق آن را تبریک می گویم و از همه دعوت می کنم برای اعتلای ایران و حفظ انقلاب اسلامی از فساد و تبعیض بپرهیزیم. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز می خواهم مطالبی را درباره پرونده مهدی هاشمی به اطلاع ملت شریف ایران و نمایندگان آن ها برسانم گفت: البته نتیجه محاکمه به تصمیم قاضی، دادگاه و قضات ارجمند بعدی بستگی دارد و همه باید تسلیم قانون باشیم ولی مردم حق دارند که یکی از مهمترین اتهامات این شخص را بدانند و آگاه باشند که در پرونده استات اویل بیگانگان چه کردند و ما که ادعای اسلامیت داریم چه کرده ایم. عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه این اطلاعات از اسناد رسمی دولت نروژ، دولت آمریکا، بانک جهانی و یا از داخل گرفته شده است، تصریح کرد: در ژوئن سال 2002 مصادف با خرداد سال 81 و ژانویه 2003 شرکت ملی نفت دولتی نروژ دو نوبت به یک کارمند رسمی دولت که فرزند رئیس جمهور اسبق ایران و مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بوده است مبلغ 5 میلیون و دویست هزار دلار می پردازد تا وی به استات اویل برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند. توکلی,احمد توکلی,مهدی هاشمی,استات اویل,فساد مهدی هاشمی,م.ه,میم.هه,آقازاده,پرونده فساد,فساد بزرگ,هاشمی,شرکت نفت
9947

نمایش ویدئو در وب سایت شما

احمد توکلی جزئیات جدیدی از نقش مهدی هاشمی در پرونده "استات اویل" را فاش کرد!

نماینده مردم تهران گفت: در ژوئن ۲۰۰۲ و ژانویه ۲۰۰۳ شرکت ملی نفت دولتی نروژ دو نوبت به فرزند رئیس‌ جمهور اسبق پول داده تا وی استات اویل را برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، احمد توکلی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با تبریک دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی نتیجه جهاد امام و مردم بود که سالگرد تحقق آن را تبریک می گویم و از همه دعوت می کنم برای اعتلای ایران و حفظ انقلاب اسلامی از فساد و تبعیض بپرهیزیم.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز می خواهم مطالبی را درباره پرونده مهدی هاشمی به اطلاع ملت شریف ایران و نمایندگان آن ها برسانم گفت: البته نتیجه محاکمه به تصمیم قاضی، دادگاه و قضات ارجمند بعدی بستگی دارد و همه باید تسلیم قانون باشیم ولی مردم حق دارند که یکی از مهمترین اتهامات این شخص را بدانند و آگاه باشند که در پرونده استات اویل بیگانگان چه کردند و ما که ادعای اسلامیت داریم چه کرده ایم.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با یادآوری اینکه این اطلاعات از اسناد رسمی دولت نروژ، دولت آمریکا، بانک جهانی و یا از داخل گرفته شده است، تصریح کرد: در ژوئن سال 2002 مصادف با خرداد سال 81 و ژانویه 2003 شرکت ملی نفت دولتی نروژ دو نوبت به یک کارمند رسمی دولت که فرزند رئیس جمهور اسبق ایران و مدیر عامل سازمان بهینه سازی مصرف سوخت بوده است مبلغ 5 میلیون و دویست هزار دلار می پردازد تا وی به استات اویل برای انعقاد قراردادی در پارس جنوبی کمک کند.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 زنده باد آریایی 1393-11-19 06:26
بابا تصویریشو بذارید،اه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group