نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستند «سه روز اول»

گزارش مشکل
Loading the player...
مستند «سه روز اول» به وقایع دانشگاه شیراز در سه روز اول بعد از انتخابات 88 می پردازد. دانشگاه شیراز,سه روز اول,سه روز پس از واقعه,فتنه 88,انتخابات 88,فتنه
9720

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مستند «سه روز اول»

به وقایع دانشگاه شیراز در سه روز اول بعد از انتخابات 88 می پردازد.

 

همان طور که خبرهای پایتخت در حوزه‌های مختلف بیشتر رسانه‌ای شده و سایه‌اش بر خبرهای شهرستان‌ها و حتی کلان‌شهرها سنگینی می‌کند، در ماجرای فتنه سال 88 نیز این مساله تکرار شد؛ چه قبل از انتخابات و چه بعد از انتخابات. در روزهای پس از انتخابات در اخبار مربوط به دانشگاه‌ها، مدام از دانشگاه‌های تهران و تحولات آن‌ها سخن گفته می‌شد و این در حالی بود که هیچ ‌دانشگاهی در تهران شاهد حوادثی نبود که در دانشگاه شیراز رخ داد.

فیلم: داعش در دانشگاه شیـــراز!/ مستندی از سه روز آتش و آشوب و درگیری

سه روز پر حادثه و دردناک، حاصل اقدامات سبزهایی بود که آشوبگرانی از سطح شهر نیز به آن‌ها پیوسته بودند. آتش زدن کتابخانه، آتش زدن موکت‌های مسجد، حمله به دفتر بسیج دانشجویی، آتش زدن کپسول گاز، حمله به دانشجویان در کنار شعارهای ساختارشکنانه و افراطی، دانشگاه شیراز را آن‌قدر ناآرام ساخت تا امتحانات پایان ترم به شهریور ماه موکول شود و خیلی زودتر از عاشورای 88 ثابت کنند که در وهن ارزش ها گوی سبقت را از تکفیری ها ربوده اند.

فیلم: داعش در دانشگاه شیـــراز!/ مستندی از سه روز آتش و آشوب و درگیری

این فیلم سعی دارد سه روز پس از انتخابات 22 خرداد 1388 در دانشگاه شیراز را روایت نماید تا فتنه‌گری جنبش سبزی‌ها و حماقت سران آنان در تاریخ ثبت بماند که به بهانه مصونیت دانشگاه، چه بر سر آن آوردند و چگونه آشوب خود را ساعاتی بعد در صدر اخبار تلویزیون منافقین قرار گرفت.

فیلم: داعش در دانشگاه شیـــراز!/ مستندی از سه روز آتش و آشوب و درگیری

زمانی که غبار فتنه فروکش کرد و معترضان فهمیدند که کارگردانان اصلی در پشت صحنه، به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود هستند و همان موقع بود که آنان همراه قاطبه ملت حماسه ماندگار 8 دی را در شیراز مقدس به یادگار گذاشتند.

منبع: شیرازه

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 مهدی حسینی 1393-11-02 12:35
http://shiraze.ir/fa/news/64674/
در همین مورد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group