نرم افزار مبدل نصب نیست.

به درك كه قبول نداريد!

گزارش مشکل
Loading the player...
11308

نمایش ویدئو در وب سایت شما

خبرنگار صداوسیما: سلام عرض ميكنم؛ صبح حضرتعالى بخير.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: سلام عليكم و رحمةالله.

خبرنگار صداوسیما: حماسهى سياسى مورد نظر حضرتعالى آغاز شده؛ توقّع حضرتعالى از مردم و دستاندركاران انتخابات براى تحقّق كامل اين حماسه چيست؟
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: بسماللهالرّحمنالرّحيم. خداوند متعال را سپاسگزاريم كه به ما و ملّت عزيزمان اين توفيق را داد كه يك بار ديگر در حركتى و اقدامى كه در سرنوشت كشور مؤثّر است، توفيق پيدا كنيم و شركت كنيم. همينطور كه اشاره كرديد، اين حقيقتاً يك حماسه است؛ و انشاءالله امروز ملّت ايران نشان خواهند داد كه به معناى حقيقى كلمه، حماسه به وجود خواهند آورد. توقّع بندهى حقير از ملّت عزيزمان اين است كه همه شركت كنند؛ و توصيه ميكنم كه زود حضور پيدا كنند، تأخير نيندازند - فى التّأخير افات - يعنى همين اوّل صبح، در نيمهى اوّل روز، نگذارند ديروقت بشود.
 من به 31 نفر براى شوراى شهر رأى دادم. البتّه بعضى از اين حضرات را از نزديك مىشناختم، بعضى را هم نمىشناختم، لكن اعتماد كردم به همين فهرستهايى كه پيشنهاد ميكنند و ميدهند؛ يكى از آنها را ما گرفتيم و به اعتماد آنها، بقيّهى كسانى را كه نمىشناختيم نامشان را نوشتيم. اميدواريم خداوند انشاءالله بركت بدهد و بتوانند اينها در تهران به وظائف خودشان بخوبى عمل كنند و در همهى شهرها و روستاها انشاءالله عناصر مؤمن و علاقهمند به كار و كارى انتخاب بشوند.
 براى رياست جمهورى هم در بين اين حضراتى كه هستند، يك نفر را به نظرم رسيد و انتخاب كردم. به كسى هم نگفتم تا الان؛ حتّى كسانِ نزديك من - خانوادهى من، فرزندان من - مطّلع نيستند كه من به چه كسى رأى دادم. وظيفهى مردم است كه تحقيق كنند؛ لابد تا حالا تحقيق كردهاند و انتخاب كردهاند كسى را كه ميخواهند به او رأى بدهند. اميدواريم خداوند به انتخاب مردم بركت بدهد و آنچه كه خير اين كشور و خير اين ملّت و موجب سعادت و رفاه مادّى و معنوى مردم است انشاءالله تحقّق پيدا كند. عمده اين است كه همه شركت كنند.
 من به اين حضرات محترمى كه مسئولان صندوقها و مسئولان بازشمارى و قرائت آراء و اينها هستند، يك توصيه به اين عزيزان دارم و آن اين است كه بدانند رأى مردم امانتى است دست آنها و حقّالنّاس است؛ يعنى حفظ امانت در اين مسئله، حقّالنّاس است. همانطور كه ميدانيد حقّالنّاس را انسان بيشتر بايستى رعايت كند و خروج از عهدهى حقّالنّاس سختتر است از خروج از عهدهى حقّالله. لذا است كه خيلى بايد در اين زمينه توجّه كنند.
 ملّت عزيز ما هم با شوق و انگيزه وارد بشوند؛ بدانند كه سرنوشت كشور دست آنها است، و سعادت اين ملّت بستگى دارد به انتخاب آنها؛ هم به اينكه فرد شايسته را انتخاب كنند، هم به اينكه اصلاً وارد مرحلهى انتخاب بشوند؛ خود اين ورود در مرحلهى انتخاب، تأثير دارد در سعادت كشور. لذا شما مىبينيد مخالفين ملّت ايران و دشمنان ملّت ايران سعى ميكنند - از مدّتى پيش - كارى كنند كه مردم يا مأيوس بشوند يا بدبين بشوند يا تنبلى كنند يا اهمّيّت ندهند، لذا پاى صندوقها نيايند. ديگر حالا كارِ اين «كارشكنى» از مطبوعات و رسانهها و خبرگزارىها گذشته، به خود سياستمداران جبههى دشمن ملّت ايران رسيده؛ آنها هم حتّى دخالت ميكنند. شخصيّتهاى معروف سياسى غربى، آنهايى كه وابستهى به جبههى دشمنند، مىبينيد كه عليه حضور مردم فعّاليّت ميكنند. اخيراً شنيدم كه از شوراى امنيّت ملّى آمريكا كسى گفته كه ما اين انتخابات ايران را قبول نداريم. خب به درك كه قبول نداريد! اگر قرار بود ملّت ايران منتظر بماند كه شما چه چيزى را قبول داريد و چه چيزى را ميل داريد، آنطور عمل بكند، كه كلاهش پسِ معركه بود. ملّت ايران نگاه ميكند ببيند خودش چه چيزى را احتياج دارد و مصلحت او در چيست، آن را دنبال خواهد كرد. انشاءالله كه خداوند متعال به امروزْ براى ملّت ايران بركت بدهد؛ و كمك كند به ذهنها و دلهاى مردم كه آنچه شايستهى آنها است، آنچه مطابق با شأن ملّت ايران است، آن انشاءالله پيش بيايد.

خبرنگار صداوسیما: اجازه ميخواهم از طرف همهى همكارانم در رسانهى ملّى بويژه همكارانم در راديو ايران، اعياد شعبانيّه را به حضور جنابعالى و به حضور همهى هموطنان عزيز و غيور و غيرتمندمان تبريك و تهنيت عرض بكنم. حضرتعالى اين بار هم بسان سالهاى گذشته در اوّلين لحظات - يعنى رأس ساعت هشت صبح - به پاى صندوق رأى آمديد. تعبير و تفسير حقير اين است كه ميخواهيد پيامى را با اين حضور بموقع در پاى صندوق رأى به هموطنانمان منتقل بكنيد. از زبان حضرتعالى بشنويم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: انشاءالله كه موفّق باشيد. عرض كردم، پيام همين است كه حضور پيدا كنند، بهنگام حضور پيدا كنند، و قدر بدانند اين فرصت را. من هم اين اعياد شريفه را به همهى شما كسانى كه اينجا حضور داريد و به همه‌ى ملّت ايران تبريك عرض ميكنم. انشاءالله موفّق باشيد.

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 مهدی آقائی 1393-01-31 02:37
باسلام
اگر ما در آن زمانها که امّام هایمان وجود
نداشتیم وافتخار زیارت آنها ودیدن صورت
ملکوتیشان را نداشتیم وامّا حالا بادیدن رهبرمان امّام علی خامنهای دلمان آرام میگیرد
که نایب برحق امّام زمان بالای سرماست
مرگ ضدولایت و ضدولایت فقیه
نقل قول کردن
+1 #1 baran 1392-03-24 09:14
لبیک یا خامنه ای...
فقط به عشق شما و ایران حاضر میشیم تا حرف بیگانه به کرسی نشینه...!!!
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group