نرم افزار مبدل نصب نیست.

مجموعه زندگی به سبک آخرالزمان ، قسمت چهارم ، مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی

گزارش مشکل
Loading the player...
سبک زندگی,آخرالزمان,زندگی به سبک آخرالزمان,مستند,دکتر عباسی,حسن عباسی,رائفی پور,مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی,قسمت چهارم,سبک زندگی آمریکایی در پی پیشرفت تکنولوژی در قرن بیستم، شاهد درگیری کشورهای قدرتمند به منظور سیطره آسان تر بر جهان، از طریق القای سبک زندگی بوده ایم. در این میان ایالات متحده توانست سبک زندگی امریکایی را به الگویی محبوب و جهانی تبدیل کند. با پیروزی انقلاب در ایران جبهه خداگرا مدعی ارائه سبک زندگی دینی برای حل مشکلات بشر در همه ابعاد شده بود، این در حالیست که تاکنون این موضوع محقق نشده است. فیلم مستند زندگی به سبک آخرالزمان با کالبدشکافی عوامل موثری مانند سبک زندگی امریکایی دلایل عدم تحقق آن را بررسی می کند و همچنین به ضرورت نیاز به داشتن سبک زندگی اسلامی- ایرانی اشاره دارد. اگر به دنبال مستندی هستید تا چارچوب ها و ضرورت سبک زندگی سنتی و اسلامی و همچنین آسیب های سبک زندگی غربی را به شکل کاملا مستند، ساده، خلاصه و در عین حال جذاب تببین نماید توصیه می کنم این مستند رو تماشا بفرمایید. قسمت چهارم ، مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی این قسمت از فیلم مستند زندگی به سبک آخرالزمان به مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی و نقش آن در تهاجم فرهنگی می پردازد. استاد عباسی و استاد رائفی پور
8699

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 در پی پیشرفت تکنولوژی در قرن بیستم، شاهد درگیری کشورهای قدرتمند به منظور سیطره آسان تر بر جهان، از طریق القای سبک زندگی بوده ایم.
در این میان ایالات متحده توانست سبک زندگی امریکایی را به الگویی محبوب و جهانی تبدیل کند.
با پیروزی انقلاب در ایران جبهه خداگرا مدعی ارائه سبک زندگی دینی برای حل مشکلات بشر در همه ابعاد شده بود، این در حالیست که تاکنون این موضوع محقق نشده است.
فیلم مستند زندگی به سبک آخرالزمان با کالبدشکافی عوامل موثری مانند سبک زندگی امریکایی دلایل عدم تحقق آن را بررسی می کند و همچنین به ضرورت نیاز به داشتن سبک زندگی اسلامی- ایرانی اشاره دارد.

اگر به دنبال مستندی هستید تا چارچوب ها و ضرورت سبک زندگی سنتی و اسلامی و همچنین آسیب های سبک زندگی غربی را به شکل کاملا مستند، ساده، خلاصه و در عین حال جذاب تببین نماید توصیه می کنم این مستند رو تماشا بفرمایید.

قسمت چهارم ، مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی

این قسمت از فیلم مستند زندگی به سبک آخرالزمان به مؤلفه های سبک زندگی آمریکایی
و نقش آن در تهاجم فرهنگی می پردازد.

 

استاد عباسی و استاد رائفی پور

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 یوسف111 1393-11-13 20:20
خداوند متعال خودش روشنایه راه بزرگ همچین انسان های عالم و متعهد به اسلام چون رائفی پور و استاد عباسی باشه .....خدا قوت.......
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group