نرم افزار مبدل نصب نیست.

اصلاحطلبان بازهم اقلیت شدند؛رای خاکستری به مدیریت جهادی رسید

گزارش مشکل
Loading the player...
غییر رای 3 عضو شورای شهر، سرنوشت ریاست ساختمان خیابان بهشت را عوض کرد تا مهدی چمران بعد از یک‌سال وقفه دوباره صندلی 10 ساله ریاست خود را در شورا پس بگیرد. به گزارش مجله مهر، بالاخره بعد از گمانه زنی ها و پیش بینی‌ها بر سر انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر تهران، امروز رای گیری برای تعیین رئیس شورا در سال دوم برگزار شد و مهدی چمران توانست با کسب 18 رای در مقابل 13 رای احمد مسجدجامعی، دوباره روی صندلی ریاست شورای اسلامی شهر تهران بنشیند و این سمت را پس از یک‌سال از مسجد جامعی پس بگیرد. سال گذشته، ماجرا وحواشی زیادی حول انتخابات رئیس شورا اتفاق افتاد و در نهایت احمد مسجد جامعی توانست به 10 سال ریاست چمران بر شورای شهر تهران پایان دهد. البته شورای شهر تهران، یک انتخابات خبرساز دیگر را هم طی این یک‌سال از سرگذرانده بود. انتخاب شهردار تهران. ماجرایی که حاشیه‌هایی همچون تغییر رای سازمانی یکی از اعضای اصلاح طلب شورا، سایه جنجال را بر سر ساختمان بهشت سنگین کرده‌بود. اما انتخابات امروز یک نکته جالب هم داشت. آن هم تغییر رای 3 عضو شورای شهر نسبت به سال گذشته. نگاهی به نتایج انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در 12 شهریور92 نشان می‌دهد که آرای اعضای شورا، چه‌طور بین مسجدجامعی و چمران تقسیم شده بود؟ اعضایی که به احمد مسجد جامعی رای دادند (12 شهریور 92) 1) احمد مسجد جامعی 2) هادی ساعی 3) الهه راستگو 4) اسماعیل دوستی 5) احمد دنیامالی 6) محمد مهدی تندگویان 7) محمد سالاری 8) فاطمه دانشور 9) احمد حکیمی پور 10) محمد حقانی 11) عبدالحسین مختاباد 12) غلامرضا انصاری 13) عباس جدیدی 14) محسن سرخو 15) مسعود سلطانی‌فر 16) ولی الله شجاع‌پوریان با این ترکیب، احمد مسجدجامعی توانسته بود با کسب 16 رای از مجموع 31 رای اعضای شورا، ریاست شورای شهر را از آن خود کند. اما آرای اعضای شورا به احمد مسجد جامعی در 11 شهریور 93 با این ترکیب به صندوق ریخته شد: 1) احمد مسجدجامعی 2) محمد مهدی تندگویان 3) فاطمه دانشور 4) احمد دنیامالی 5) احمد حکیمی پور 6) محمدحقانی 7) محسن سرخو 8) محمد سالاری 9) ولی الله شجاع پوریان 10) اسماعیل دوستی 11) علی صابری 12) عبدالحسین مختاباد 13) غلامرضا انصاری به این‌ترتیب، نتیجه انتخابات امسال شورای شهر نشان‌می‌دهد که 3 عضو شورا شامل عباس جدیدی، الهه راستگو و هادی ساعی رای خود را از احمدمسجدجامعی پس گرفته‌اند و به مهدی چمران اختصاص داده‌اند. اعضای شورا علت انتخاب خود را عملکرد روسای پیشین و فعلی شورا می دانند. آنها به این مساله اذعان دارند که باید از سیاسی کاری در اداره شورا پرهیز کرد و مجموعا عملکرد گذشته چمران را جهادی و کارآمدتر می دانند. منبع:مجله مهر
5153

نمایش ویدئو در وب سایت شما

غییر رای 3 عضو شورای شهر، سرنوشت ریاست ساختمان خیابان بهشت را عوض کرد تا مهدی چمران بعد از یک‌سال وقفه دوباره صندلی 10 ساله ریاست خود را در شورا پس بگیرد.

به گزارش مجله مهر، بالاخره بعد از گمانه زنی ها و پیش بینی‌ها بر سر انتخاب رئیس جدید شورای اسلامی شهر تهران، امروز رای گیری برای تعیین رئیس شورا در سال دوم برگزار شد و مهدی چمران توانست با کسب 18 رای در مقابل 13 رای احمد مسجدجامعی، دوباره روی صندلی ریاست شورای اسلامی شهر تهران بنشیند و این سمت را پس از یک‌سال از مسجد جامعی پس بگیرد.

سال گذشته، ماجرا  وحواشی زیادی حول انتخابات رئیس شورا اتفاق افتاد و در نهایت احمد مسجد جامعی توانست به 10 سال ریاست چمران بر شورای شهر تهران پایان دهد. البته شورای شهر تهران، یک انتخابات خبرساز دیگر را هم طی این یک‌سال از سرگذرانده بود. انتخاب شهردار تهران. ماجرایی که حاشیه‌هایی همچون تغییر رای سازمانی یکی از اعضای اصلاح طلب شورا، سایه جنجال را بر سر ساختمان بهشت سنگین کرده‌بود.

اما انتخابات امروز یک نکته جالب هم داشت. آن هم تغییر رای 3 عضو شورای شهر نسبت به سال گذشته. نگاهی به نتایج انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر در 12 شهریور92 نشان می‌دهد که آرای اعضای شورا، چه‌طور بین مسجدجامعی و چمران تقسیم شده بود؟

اعضایی که به احمد مسجد جامعی رای دادند (12 شهریور 92)

1) احمد مسجد جامعی

2) هادی ساعی

3) الهه راستگو

4) اسماعیل دوستی

5) احمد دنیامالی

6) محمد مهدی تندگویان

7) محمد سالاری

8) فاطمه دانشور

9) احمد حکیمی پور

10)  محمد حقانی

11)  عبدالحسین مختاباد

12)  غلامرضا انصاری

13)  عباس جدیدی

14)  محسن سرخو

15)  مسعود سلطانی‌فر

16)  ولی الله شجاع‌پوریان

با این ترکیب، احمد مسجدجامعی توانسته بود با کسب 16 رای از مجموع 31 رای اعضای شورا، ریاست شورای شهر را از آن خود کند. اما آرای اعضای شورا به احمد مسجد جامعی در 11 شهریور 93 با این ترکیب به صندوق ریخته شد:

1) احمد مسجدجامعی

2) محمد مهدی تندگویان

3) فاطمه دانشور

4) احمد دنیامالی

5) احمد حکیمی پور

6) محمدحقانی

7) محسن سرخو

8) محمد سالاری

9) ولی الله شجاع پوریان

10) اسماعیل دوستی

11) علی صابری

12) عبدالحسین مختاباد

13) غلامرضا انصاری

به این‌ترتیب، نتیجه انتخابات امسال شورای شهر نشان‌می‌دهد که 3 عضو شورا شامل عباس جدیدی، الهه راستگو و هادی ساعی رای خود را از احمدمسجدجامعی پس گرفته‌اند و به مهدی چمران اختصاص داده‌اند. اعضای شورا علت انتخاب خود را عملکرد روسای پیشین و فعلی شورا می دانند. آنها به این مساله اذعان دارند که باید از سیاسی کاری در اداره شورا پرهیز کرد و مجموعا عملکرد گذشته چمران را جهادی و کارآمدتر می دانند.

منبع:مجله مهر

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group