نرم افزار مبدل نصب نیست.

معارفه سرپرست وزارت علوم تنها با حضور رسانه های گزینشی

گزارش مشکل
Loading the player...
به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، صبح امروز یکشنبه ۲ شهریور ۹۳ جلسه دومین سرپرست وزارت علوم با خبرنگاران گزینشی برگزار شده است. بنابراین گزارش؛ تنها حدود ۷ یا ۸ خبرگزاری و ۱۸ خبرنگار بنابر قول حراست وزارت علوم اجازه ورود به وزارت علوم را دارا هستند و سایر خبرگزاری‌ها از جمله باشگاه خبرنگاران، مهر، فارس و نسیم به دلیل عدم هماهنگی وزارت علوم اجازه ورود در جلسه معارفه را ندارند. بنا بر این گزارش : روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرده که لیست افراد و خبرنگاران حاضر از سوی ریاست جمهوری داده شده است و این در حالی است که جلسه معارفه سرپرست وزارت علوم در مکان خود وزارت علوم برگزار می‌شود. با توجه به اینکه روابط عمومی وزارت علوم در جریان جزئیات مراسم تودیع و معارفه قرار داشت، اما هیچ اطلاعی از روند برگزاری این مراسم در اختیار خبرنگاران قرار نداد.
5429

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران،  صبح امروز یکشنبه ۲ شهریور ۹۳ جلسه دومین سرپرست وزارت علوم با خبرنگاران گزینشی برگزار شده است.

بنابراین گزارش؛ تنها حدود ۷ یا ۸ خبرگزاری و ۱۸ خبرنگار بنابر قول حراست وزارت علوم اجازه ورود به وزارت علوم را دارا هستند و سایر خبرگزاری‌ها از جمله باشگاه خبرنگاران، مهر، فارس و نسیم به دلیل عدم هماهنگی وزارت علوم اجازه ورود در جلسه معارفه را ندارند.

 بنا بر این گزارش : روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرده که لیست افراد و خبرنگاران حاضر از سوی ریاست جمهوری داده شده است و این در حالی است که جلسه معارفه سرپرست وزارت علوم در مکان خود وزارت علوم برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه روابط عمومی وزارت علوم  در جریان جزئیات مراسم تودیع و معارفه قرار داشت، اما هیچ اطلاعی از روند برگزاری این مراسم  در اختیار خبرنگاران قرار نداد.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group