نرم افزار مبدل نصب نیست.

اعتراف صریح صهیونیست ها به شکست

گزارش مشکل
Loading the player...
مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه عامل اصلی این شکست را نخست‌وزیر اسرائیل دانسته و خواستار پاسخگویی وی شدند. به گزارش خبرگزاری‌ها، سران سیاسی و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در بیست‌وهشتمین روز از آغاز جنگ غزه با اعتراف به شکست اسرائیل در جنگ غزه انتقادات شدیدی نسبت به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز کردند و وی را عامل شکست دانستند. در همین رابطه «گادی شامنی» فرمانده سابق یگان نظامی اسرائیل در نوار غزه اظهار داشت، این جنگ هیچ دستاورد نظامی قابل ملاحظه‌ای نداشته و تنها به از دست رفتن مشروعیت اسرائیل منجر شده است.
6708

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مقامات سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در غزه عامل اصلی این شکست را نخست‌وزیر اسرائیل دانسته و خواستار پاسخگویی وی شدند.

به گزارش خبرگزاری‌ها، سران سیاسی و فرماندهان نظامی رژیم صهیونیستی در بیست‌وهشتمین روز از آغاز جنگ غزه با اعتراف به شکست اسرائیل در جنگ غزه انتقادات شدیدی نسبت به بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی ابراز کردند و وی را عامل شکست دانستند.
در همین رابطه «گادی شامنی» فرمانده سابق یگان نظامی اسرائیل در نوار غزه اظهار داشت، این جنگ هیچ دستاورد نظامی قابل ملاحظه‌ای نداشته و تنها به از دست رفتن مشروعیت اسرائیل منجر شده است.
پیش از موافقت اسرائیل با برقراری آتش‌بس 72 ساعته در نوار غزه آویگدور لیبرمن وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در مقابل  کمیته پارلمانی این رژیم با انتقاد از نتانیاهو اظهار داشت، نخست‌وزیر ما را در یک برزخ و شرایط آسیب‌پذیر قرار داد.
یک عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز با انتقاد از نتیجه جنگ غزه نتانیاهو را عامل این شکست عنوان کرد. روزنامه صهیونیستی معاریو نیز به نقل از سران سیاسی و نظامی اسرائیل اعلام کرد تل‌آویو با آغاز این جنگ نه تنها به اهداف خود نرسید بلکه باعث پیروزی نیروهای مقاومت شد.
این سران تاکید کردند ارتش اسرائیل نتوانست در غزه کاری از پیش ببرد و متحمل زیان‌های مالی و جانی زیادی شد.
به گفته مقامات رژیم، ارتش مثل جنگ‌های گذشته بدون هدف و برنامه مشخصی وارد جنگ غزه شد و شکست خورد. نتانیاهو نیز با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه ارتش عملیات پیچیده‌ای را پشت سر گذاشت اظهار داشت، هیچ تضمینی برای موفقیت عملیات غزه وجود ندارد.
روزنامه یدیعود آحارونوت نیز نوشت، ارتش اسرائیل با فرار از غزه خود را از مخمصه جنگ نجات داد.
این روزنامه صهیونیستی با اشاره به عقب‌نشینی ارتش رژیم صهیونیستی  تا پشت مرزهای غزه نوشت، ارتش اسرائیل از غزه فرار کرد و در پشت سر خود شکست را به دوش می‌کشد.
آحارونوت از قبول آتش‌بس و عقب‌نشینی از غزه با عنوان فرار از غزه نام برد و افزود،‌ شکست اسرائیل در جنگ غزه انتقادات زیادی را متوجه نخست‌وزیر اسرائیل کرده است.
روزنامه اسرائیلی‌ هاآرتص نیز نوشت، سامانه ضدموشکی گنبد آهنین شکست خورد و نتوانست جلو موشکباران شهرها را بگیرد.
تحلیلگران و کارشناسان مسائل سیاسی و نظامی در آمریکا نیز اعلام کردند جنگ غزه شکست سنگینی برای اسرائیل بود. این کارشناسان این سوال را مطرح کردند، اسرائیل پیش از آغاز جنگ می‌دانست که نمی‌تواند مقاومت فلسطین را تضعیف کند و با توان موشکی گروه‌های فلسطینی مقابله کند پس چرا جنگ را آغاز کرد؟
این کارشناسان تاکید کردند جنگ غزه به مقامات اسرائیل نشان داد مسائل بین طرفین باید از طریق سیاسی و نه از طریق نظامی حل‌وفصل گردد.
پس از 28 روز جنگ بی‌حاصل رژیم صهیونیستی با آتش‌بس 72 ساعته موافقت کرد و نیروهایش را از غزه بیرون کشید. این آتش‌بس در حالی پس از چهار هفته جنگ نابرابر برقرار شد که تاکنون 1900 فلسطینی که بیشتر آنها غیرنظامی بودند به شهادت رسیدند.
سامی ابوزهری سخنگوی جنبش حماس در این باره گفت، آتش‌بس در غزه با نظارت مصر آغاز شده و همه گروه‌‌های فلسطینی بر پایبندی خود به اجرای آتش‌بس تاکید دارند.
وی افزود، رژیم صهیونیستی نیز باید به اجرای آتش‌بس پایبندی کامل داشته باشد و آن را نقض نکند.
ابوزهری تاکید کرد، گروه‌های فلسطینی نخسین شرط خود را برای موافقت با آتش‌بس خروج کامل نظامیان صهیونیستی قرار دادند تا در مدت 72 ساعت آتش‌بس مذاکرات تحت نظارت مصر صورت گیرد.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد، نظامیان صهیونیست روحیه خود را در مقابل دلاوری‌ها و شجاعت رزمندگان فلسطینی باخته‌اند. این جنبش افزود، عملیات «ناحل عوز» در پیروزی بزرگ مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی تاثیر بسیاری داشت.
عملیات «ناحل عوز» مشابه عملیات به اسارت گرفتن «گلعاد شالیت» بود که در چند صد متری مناطق اشغالی صورت گفت و موجب به هلاکت رسیدن تعداد زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی شد.
مبارزان فلسطینی با تصویربرداری از این عملیات موجب وحشت رژیم صهیونیستی شدند.
شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی به عملیات «ناحل عوز» اشاره و اظهار داشت، نظامیان اسرائیلی روحیه خود را باخته‌اند و مبارزان فلسطینی را مردان قدرتمندی می‌بینند که هر چه به آنها تیراندازی می‌کنند همچنان زنده هستند.
سایر رویدادها
* مجمع عمومی سازمان ملل امروز برای بررسی جنگ غزه تشکیل جلسه می‌دهد.
* سازمان همکاری اسلامی حملات رژیم صهیونیستی به مساجد و مدارس را محکوم کرد.
* نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود فلسطینیان کمتر از 50 سال به مسجد‌الاقصی جلوگیری کردند.
* روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد، 80 درصد از خانواده‌های ساکن شهرک‌های نزدیک به نوار غزه حاضر به بازگشت به خانه‌های خود نیستند.
* نماینده انگلیس در سازمان ملل گفت، شورای امنیت درباره ارجاع مسئله غزه به دیوان بین‌المللی کیفری اتفاق‌نظر ندارد.
* نظامیان صهیونیستی دست‌کم 27 فلسطینی را در مناطق مختلف شهر قدس بازداشت کردند.
* روزنامه یدیعوت آحارونوت فاش کرد یک هیئت اطلاعاتی اسرائیلی از چند روز پیش در قاهره بوده است.
* رسانه‌های غربی اعلام کردند تهاجم نظامی به غزه موجب تقویت جنبش تحریم محصولات اسرائیلی خواهد شد.
* منابع صهیونیستی اعلام کردند در ایام جنگ غزه 3245 موشک از غزه به سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است.
* شبکه خبری المانیتور اظهار داشت: اردوغان از حمله رژیم صهیونیستی به غزه به عنوان ابزار تبلیغاتی استفاده می‌کند.
* یکی از کارشناسان شبکه آمریکایی سی‌ان‌ان اظهار داشت: رژیم صهیونیستی باید تحریم تسلیحاتی شود.

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • azusyvaz
  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group