نرم افزار مبدل نصب نیست.

حامیان غزه بازیکنان اسرائیلی را کتک زدند

گزارش مشکل
Loading the player...
در دیدار فوتبال دوستانه میان نماینده رژیم اشغالگر قدس با لیل فرانسه معترضان به جنایت آشکار اشغالگران قدس علیه مردم ستمدیده غزه وارد زمین بازی شده و بازی را نیمه‌کار گذاشتند تا این گونه اعتراض خود را به صهیونیست‌ها نشان دهند.
6468

نمایش ویدئو در وب سایت شما

به گزارش مشرق، جنایات رژیم اشغالگر قدس در غزه صدای مردم جهان را درآورده است. چند روزی است که صهیونیست‌ها از زمین، هوا و دریا شهر غزه را بمباران می‌کنند و کودکان و افراد بی‌گناه زیادی در این حملات وحشیانه به شهادت می‌رسند.

مردم سراسر جهان به گونه‌های مختلف اعتراض خود را به این اقدام غیرانسانی صهیونیست‌ها نشان می‌دهند و جهان فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. در دیدار دوستانه تیم مکابی حیفا با لیل فرانسه که در شهر سالزبورگ اتریش برگزار شد، معترضان به جنایت آشکار رژیم اشغالگر قدس علیه مردم ستمدیده غزه وارد زمین بازی شده و بازی را نیمه‌کار گذاشتند تا این گونه اعتراض خود را به صهیونیست‌ها نشان دهند.

حاضران در ورزشگاه با سردادن شعارهایی علیه صهیونیست‌ها جنایات این رژیم علیه مردم غزه را محکوم کردند. در پنج دقیقه پایانی این دیدار در حالی که با پیروزی دو بر صفر لیل پیگیری می‌شد عده ای از معترضان به جنایت وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها وارد زمین بازی شدند و با در دست دادشتن پرچم فلسطین به بازیکنان مکابی حمله بردند که عصبانیت بازیکنان تیم صهیونیستی را در بر داشت و در نهایت این بازیکنان با تماشاگران درگیر شدند و به زد و خورد پرداختند و بالاخره بازیکنان این تیم به سرعت زمین مسابقه را ترک کرده و وارد رختکن شدند و بازی نیمه تمام ماند.

 در حین بازی هم تماشاگران شعارهای متعددی را بر علیه رژیم اشغالگر قدس سر می‌دادند و به حمایت از مردم غزه پرداختند. این برای نخستین بار نیست که چنین اتفاقی برای صهیونیست‌ها رخ می‌دهد.

روزنامه‌های انگلیسی پیش بینی کرده‌اند که با توجه به حملات گسترده رژیم اشغالگر قدس به غزه، این اتفاق در دیگر کشورهای اروپایی هم تکرار خواهد شد.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group