نرم افزار مبدل نصب نیست.

حتی لاستیک هواپیما به ما نمی دهند

گزارش مشکل
Loading the player...
تحریم قطعات هواپیما از سوی برخی كشورها مقابله با بشریت است . هواپیمای جمهوری اسلامی ایران بعلت نقص فنی ساده و ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه یکی از کشورهای اروپایی فرود می آید که با کمال تعجب درعین ادعای لغو تحریم ها قطعات هواپیما، مسئولان فرودگاه از دادن یک لاستیک به هواپیمای ایرانی خودداری میکنند، طوری که سرانجام ایران مجبور میشود لاستیک و تکنسین تعمیرات هواپیمارا با یک هواپیمای مسافربری به آن کشور ارسال کند که حدود 24 ساعت به طول می انجامد. در ادامه مسئولان فرودگاه حتی از دادن جک بالابر برای تعمیر هواپیما خودداری کردند!!! این درحالی است که طبق قوانین بین المللی هوایی که کشورها به امضا رسانده اند برای حفظ امنیت وجان مسافران و خدمه پرواز، ارائه سوخت هواپیما و خدمات تعمیری به هواپیمای هر کشوری بر همه لازم و واجب حقوقی است. ظاهرا بعد از گذشت 6ماه خبری از عمل به وعده ی طرفغربی در لغو تحریم های هواپیمایی که طبق توافق ژنو قرار بود انجام پذیرد، نیست...
6112

نمایش ویدئو در وب سایت شما

تحریم قطعات هواپیما از سوی برخی كشورها مقابله با بشریت است .

هواپیمای جمهوری اسلامی ایران بعلت نقص فنی ساده و ترکیدگی لاستیک هواپیما در فرودگاه یکی از کشورهای اروپایی فرود می آید که با کمال تعجب درعین ادعای لغو تحریم ها قطعات هواپیما، مسئولان فرودگاه از دادن یک لاستیک به هواپیمای ایرانی خودداری میکنند، طوری که سرانجام ایران مجبور میشود لاستیک و تکنسین تعمیرات هواپیمارا با یک هواپیمای مسافربری به آن کشور ارسال کند که حدود 24 ساعت به طول می انجامد. در ادامه مسئولان فرودگاه حتی از دادن جک بالابر برای تعمیر هواپیما خودداری کردند!!!

این درحالی است که طبق قوانین بین المللی هوایی که کشورها به امضا رسانده اند برای حفظ امنیت وجان مسافران و خدمه پرواز، ارائه سوخت هواپیما و خدمات تعمیری به هواپیمای هر کشوری بر همه لازم و واجب حقوقی است.

 

ظاهرا بعد از گذشت 6ماه خبری از عمل به وعده ی طرفغربی در لغو تحریم های هواپیمایی که طبق توافق ژنو قرار بود انجام پذیرد، نیست...

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #2 حسین 1393-05-17 13:11
سلام
برای تحقیق بیشتر این اتفاق نیاز به زمان دقیق پخش از برنامه می باشم لطفا بررسی کنید و اطلاع دهید
باتشکر
یاعلی
نقل قول کردن
+1 #1 Guest 1393-04-30 19:23
خودتان هم میدانید سر کار هستید و هیچ نتیجه ای از مذاکرات هسته ای عایدتان نمیشود ولی بدلیل اینکه توانایی هیچ کاری را ندارید ،همه امید و فشار خود را روی تحریمها متمرکز کرده اید و آن را هم از طریق مذاکره با کدخدا میخواهید حل کنید ولی بدانید که کدخدا و قدرتهای پوشالی دنیا ذره ای برای شما ارزش قائل نیستند و تا شما را به زیر سلطه نکشند و سواری از شما نگیرند راضی نخواهند شد.
خداوند کسانی را که ظلم میکنند را یاری نخواهد کرد . شما با ظلم بزرگی که در سال 88 کردید و با ادامه این ظلم که به تمامی خدمات دولت نهم و دهم میکنید هیچگاه نمیتوانید اقدام درستی انجام دهید و لذا باید همچنان به تبلیغات رسانه ای متوسل شوید و و هرروزه آمارهای دروغین از رشد اقتصادی و کاهش تورم بدهید که حتی طرفداران خودتان را هم نمیتواند راضی کند.
ای دروغگویان آخر شما با کدام اقدام اقتصادی در طول یکسال توانسته اید تورم42 درصد را به 15 درصد برسانید ؟؟؟ بگویید تا مردم هم بدانند زیرا صرفا آمار دادن جوابگو نیست.
فکر میکنید مردم هم مانند خودتان ....هستند؟؟؟؟ ویا اینکه مردم موظف هستند هر خزعبلاتی را که بلغور کردید بپذیرند؟؟؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group