نرم افزار مبدل نصب نیست.

کتک خوردن یک روحانی در جشن 24 خرداد

گزارش مشکل
Loading the player...
مهرماه 92 بود که محمد خاتمی در اظهاراتی در دیدار با جمعی از ایثارگران و جانبازان، با اشاره به تجمع اعتراض آمیز عده‌ای در فرودگاه مهرآباد و پرتاب کفش به سوی خودروی حسن روحانی هنگام بازگشت از نیویورک، گفت اگر با جریان‌های تخریبی برخورد نشود منجر به ترور می‌شود!!! در آن ماجرا که درواقع کفشی به سمت ماشین روحانی پرتاب نشده و شانتاژ خبری و رسانه ای برای تحت الشعاع قراردادن موضوع گفتگوی تلفنی روحانی و اوباما براه انداخته شده بود، خاتمی با آن حالت تند و غیرمنتظره فرجام پرتاب (خیالی) یک کفش را "ترور" عنوان کرد! حال باید پرسید راجع به کتک زدن یک روحانی در جشن 24 خرداد پیروزی روحانی در انتخابات و این افراطی گری ها تحت پوشش شعار اعتدال چه نظری دارند؟!!! افراطی هایی که هر دم از آنها حرف میزنید اینها هستند یا افرادی امثال این روحانی که با زبان و آرام تنها با مطرح کردن سوال از مهمان برنامه انتقادی را به مواضع طرفداران دولت بیان کردند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؟! روحانی حاضر در جلسه در واکنش به درخواست کواکبیان از رئیس جمهور برای آزاد کردن میرحسین و کروبی، سوال میکند که (آقای کواکبیان، آیا شما میرحسین و کروبی را فتنه گر نمیدانید؟!!) که به واکنش افراد حاضر در جشن مواجه شده و ...
7256

نمایش ویدئو در وب سایت شما

مهرماه 92 بود که محمد خاتمی در اظهاراتی در دیدار با جمعی از ایثارگران و جانبازان، با اشاره به تجمع اعتراض آمیز عده‌ای در فرودگاه مهرآباد و پرتاب کفش به سوی خودروی حسن روحانی هنگام بازگشت از نیویورک، گفت اگر با جریان‌های تخریبی برخورد نشود منجر به ترور می‌شود!!!

در آن ماجرا که درواقع کفشی به سمت ماشین روحانی پرتاب نشده و شانتاژ خبری و رسانه ای برای تحت الشعاع قراردادن موضوع گفتگوی تلفنی روحانی و اوباما براه انداخته شده بود، خاتمی با آن حالت تند و غیرمنتظره فرجام پرتاب (خیالی) یک کفش را "ترور" عنوان کرد!

حال باید پرسید راجع به کتک زدن یک روحانی در جشن 24 خرداد پیروزی روحانی در انتخابات و این افراطی گری ها تحت پوشش شعار اعتدال چه نظری دارند؟!!!

آقای روحانی، افراطی هایی که هر دم از آنها حرف میزنید اینها هستند یا افرادی امثال این روحانی که با زبان و آرام تنها با مطرح کردن سوال از مهمان برنامه انتقادی را به مواضع طرفداران دولت بیان کردند و مورد ضرب و شتم قرار گرفتند؟!

روحانی حاضر در جلسه در واکنش به درخواست کواکبیان از رئیس جمهور برای آزاد کردن میرحسین و کروبی، سوال میکند که (آقای کواکبیان، آیا شما به خیانت میرحسین و کروبی شک دارید؟!!) که به واکنش افراد حاضر در جشن مواجه شده و ...

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

+1 #1 Guest 1393-04-27 11:44
اون روحانی گفت برای چی می زنی؟ خوب معلومه برای اینکه داری از مملکتت دفاع می کنی و دست خائن رو رو می کنی.....
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group