نرم افزار مبدل نصب نیست.

استدلال مضحک مجری صدای آمریکا

گزارش مشکل
Loading the player...
شبکه صدای آمریکا گرچه مدعی رعایت آزادی بیان و اصل بی طرفی در اطلاع رسانی است اما تاکنون بارها خلاف این ادعای خود را به اثبات رسانده و نتوانسته صدای مخالفان خود را تحمل کند.
6122

نمایش ویدئو در وب سایت شما

شبکه صدای آمریکا گرچه مدعی رعایت آزادی بیان و اصل بی طرفی در اطلاع رسانی است اما تاکنون بارها خلاف این ادعای خود را به اثبات رسانده و نتوانسته صدای مخالفان خود را تحمل کند.

به گزارش فرهنگ نیوز ، آخرین مورد از نقض آزادی بیان در صدای آمریکا (VOA)، مربوط می شود به برنامه گفتگو محور روی خط که اختصاص به غائله 18 تیر 78 داشت.

در این برنامه وقتی برخی مخاطبان صدای آمریکا، در بازگویی فتنه 18 تیر، نام برخی از عاملان آن را مطرح کردند، با واکنش تند مجری مواجه شده و تماس آنها قطع شد؛ جایی که از افرادی همچون احمد باطبی و کوروش صحتی نام برده شده که بعد از غائله 18 تیر و فرار از کشور، به عنوان کارمند صدای آمریکا در این شبکه مشغول به فعالیت شده اند و یا به عنوان کارشناس در برنامه های مختلف صدای آمریکا شرکت کرده اند.

کوروش صحتی،احمد باطبی و علی افشاری از عوامل غائله 18 تیر 78 که امروز در خدمت رسانه دولتی صدای آمریکا هستند

البته مسعود سفیری، مجری روی خط که اتفاقا در 18 تیر 78 به عنوان نویسنده در روزنامه های زنجیره ای آن زمان فعالیت داشت، در توجیه نقض آزادی بیان در برنامه اش به استدلالی مضحک متوسل شد.

سفیری به محض شنیدن نام همکارانش از زبان یکی تماس گیرنده ها، سخن وی را قطع کرده و در برابر اعتراض وی به صراحت اعلام کرد که اجازه سخن گفتن به وی را نمی دهد و در توجیه این اقدام خود که بر خلاف آزادی بیان و ادعای صدای آمریکاست، مدعی شد وقتی افرادی همچون احمد باطبی و منوچهر محمدی نامی از این فرد تماس گیرنده نیاورده اند، وی نیز حق ندارد نام آنها را ببرد! و بعد از این استدلال مضحک، تماس این بیننده صدای آمریکا را قطع می کند.

جالب آنجاست که سفیری در ادامه برنامه در برابر انتقاد یکی دیگر از مخاطبان صدای آمریکا، مدعی شد تماس این بیننده را قطع نکرده بلکه خودش قطع شده است در حالی که وی در پاسخ به سوالات آن بیننده اعلام کرد" به علت خارج از موضوع صحبت کردن بیننده مجبور به قطع کردن تماس وی میباشد"!

استدلال سفیری آنقدر مضحک و بی منطق بود که یکی از تماس گیرندگان با صدای آمریکا، ضمن انتقاد از برخورد تند سفیری با مخاطبان این شبکه، گفت: «شما یک تریبونی در اختیار داری آقای سفیری، همه را قطع می کنید و خفه می کنید، اگه یه قدرتی در اختیار داشتید، فکر می کنم یه بلایی سر مردم می آوردید...روزی چندین بار در شبکه شما به مسئولان ایرانی فحاشی و توهین می شود، شما چیزی نمی گویید اما چون این چند نفر در شبکه شما بوده و مدتی کارشناس بوده اند، رگ غیرت شما باد می کنه و نمی گذارید طرف مقابل صحبت کند.»

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group