نرم افزار مبدل نصب نیست.

ایستادن سانتریفیوژها هم چرخ کارخانه‎ها را نچرخاند

گزارش مشکل
Loading the player...
هر چند «حرف و عمل» متضاد دولتمردان آمریکایی مسبوق به سابقه است و چیز جدیدی نیست اما عملکرد متناقض آنها در برهه کنونی قابل هضم و درک نیست. درست همزمان با شروع دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ بود که جان کری، وزیر خارجه آمریکا به کنگره آمریکا هشدار داد، «تشدید تحریم‌ها علیه ایران، مذاکرات با تهران درباره برنامه هسته‌ای را در خطر ناکام ماندن می‌گذارد». او حتی به کمیته امور بانکی سنا که قرار بود یک بسته تحریمی جدید را علیه ایران بررسی کند، اعلام کرد، «اگر جریمه‌های اقتصادی بیشتری برای نقض تحریم‌های ایران وضع شود، ممکن است ایالات متحده همراهی برخی از طرفین مذاکرات هسته‌ای را از دست بدهد». بعد از آنکه در مذاکرات ژنو ۳، ایران و ۱+۵ به توافق اولیه رسیدند و بیانیه مشترکی را در اوایل آذر ماه به امضا رساندند و بعد از آنکه خبرگزاری رویترز گزارش داد، درخواست دولت اوباما از کنگره برای تعویق تحریم‌های بیشتر علیه ایران از حمایت کلیدی در سنا برخوردار شد زیرا رئیس کمیته بانکداری سنا اعلام کرده، در حال حاضر از طرح تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت نمی‌کند،دو روز بعد از انتشار این خبر، کاخ سفید چند شرکت دیگر را به خاطر آنچه نقض قوانین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران خواند، جریمه کرد! شرکت نکا نوین یکی از شرکت هایی بود که توسط آمریکا تحریم شد! دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود ((سانتریفیوژ خوب است که بچرخد ، به شرطی که چرخ صنعت هم بچرخد! ))
7191

نمایش ویدئو در وب سایت شما

هر چند «حرف و عمل» متضاد دولتمردان آمریکایی مسبوق به سابقه است و چیز جدیدی نیست اما عملکرد متناقض آنها در برهه کنونی قابل هضم و درک نیست. درست همزمان با شروع دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران با گروه ۵+۱ بود که جان کری، وزیر خارجه آمریکا به کنگره آمریکا هشدار داد، «تشدید تحریم‌ها علیه ایران، مذاکرات با تهران درباره برنامه هسته‌ای را در خطر ناکام ماندن می‌گذارد».

او حتی به کمیته امور بانکی سنا که قرار بود یک بسته تحریمی جدید را علیه ایران بررسی کند، اعلام کرد، «اگر جریمه‌های اقتصادی بیشتری برای نقض تحریم‌های ایران وضع شود، ممکن است ایالات متحده همراهی برخی از طرفین مذاکرات هسته‌ای را از دست بدهد».

بعد از آنکه در مذاکرات ژنو ۳، ایران و ۱+۵ به توافق اولیه رسیدند و بیانیه مشترکی را در اوایل آذر ماه به امضا رساندند و بعد از آنکه خبرگزاری رویترز گزارش داد، درخواست دولت اوباما از کنگره برای تعویق تحریم‌های بیشتر علیه ایران از حمایت کلیدی در سنا برخوردار شد زیرا رئیس کمیته بانکداری سنا اعلام کرده، در حال حاضر از طرح تصویب تحریم‌های جدید علیه ایران حمایت نمی‌کند،دو روز بعد از انتشار این خبر، کاخ سفید چند شرکت دیگر را به خاطر آنچه نقض قوانین تحریم‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران خواند، جریمه کرد!
شرکت نکا نوین یکی از شرکت هایی بود که توسط آمریکا تحریم شد!

دکتر روحانی در تبلیغات انتخاباتی خود گفته بود ((سانتریفیوژ خوب است که بچرخد ، به شرطی که چرخ صنعت هم بچرخد! ))

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Thomasovpex
  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group