نرم افزار مبدل نصب نیست.

آمریکا در انتخابات ایران کاندید دارد!!!

گزارش مشکل
Loading the player...
رهبر انقلاب در دیدار مردم در اردیبهشت ماه در باب انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهداف دشمن پرده برداشت و پس از بیان اینکه دشمن ابتدا سعی میکند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند به نکته قابل تاملی را گوشزد کردند که نشان میدهد آمریکا برخی نامزد ها را در جهت منافع خود میبیند. بخشی از بیانات در دیدار مردم با رهبر انقلاب در تاریخ 1392/02/25 هدف جبهه‌ى دشمنان شما، نقطه‌ى مقابل هدف شما است. شما كه در انتخابات شركت ميكنيد، دنبال يك فرد اصلحى ميگرديد كه بتواند كشورتان را با همين سرعت، بلكه بيش از اين، پيش ببرد؛ هم در عرصه‌ى مادى، هم در عرصه‌ى معنوى. شما دنبال انتخاباتيد، براى اينكه كسى يا كسانى، دولتى، رئيس جمهورى بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عميق‌تر كند، وضع زندگى شما را بهتر و مرفه‌تر كند، گره‌ها را باز كند، اميد و شور و شوقى در كشور به‌وجود آورد؛ اما دشمن شما درست بعكس، مايل است انتخاباتى انجام بگيرد - حالا كه بنا است انجام بگيرد؛ البته اگر ميتوانستند كارى كنند كه انتخابات انجام نگيرد، آن كار را ميكردند؛ اما حالا كه بالاخره چاره‌اى ندارند و انتخابات انجام خواهد گرفت - كه براى آينده‌ى كشور اين محسّنات را نداشته باشد؛ بلكه كشور را به سمت وابستگى، به سمت ضعف، به سمت عقب‌ماندگى در صحنه‌هاى گوناگون حركت دهد؛ كشور را به عقب بكشاند، به عقب براند؛ آنها هدفشان اين است. پس دو تا هدف در مقابل هم قرار دارد: هدف ملت ايران، هدف جبهه‌ى دشمنان. هدف ملت ايران چگونه تأمين خواهد شد؟ با دو عامل، اين هدف تأمين ميشود: يك عامل اين است كه انتخابات، انتخابات گرم و پرشورى باشد؛ افراد زياد شركت كنند، مردم با شور و شوق شركت كنند، بيايند پاى صندوقها. دوم اينكه اين انتخابات منتهى شود به انتخاب يك انسان شايسته‌ى وارسته‌ى باعزمِ مؤمنِ انقلابىِ با همت جهادى. با اين دو چيز، مقصود ملت ايران حاصل ميشود. مقصود دشمن چگونه حاصل ميشود؟ مقصود دشمن با اين حاصل ميشود كه انتخابات اولاً سرد برگزار شود؛ مردم بى‌رغبت باشند، عده‌ى كمى شركت كنند، يك عده‌اى بگويند: آقا چرا شركت كنيم؟ فايده‌اش چيست؟ ما نميخواهيم بيائيم. اينها دشمن را خوشحال ميكند. ثانياً نتيجه‌اى كه از صندوقها بيرون مى‌آيد، نتيجه‌اى باشد كه دولت را، به تبع دولت، ملت را به سمت وابستگى بيشتر، به سمت تبعيت بيشتر، به سمت قرار گرفتن در سياستهاى دشمنان قرار دهد؛ دشمن اين را ميخواهد. پس ببينيد، صحنه روشن است
12644

نمایش ویدئو در وب سایت شما

رهبر انقلاب در دیدار مردم در اردیبهشت ماه در باب انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهداف دشمن پرده برداشت و پس از بیان اینکه دشمن ابتدا سعی میکند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کند به نکته قابل تاملی را گوشزد کردند که نشان میدهد آمریکا برخی نامزد ها را در جهت منافع خود میبیند.

بخشی از بیانات در دیدار مردم با رهبر انقلاب در تاریخ 1392/02/25

هدف جبهه‌ى دشمنان شما، نقطه‌ى مقابل هدف شما است. شما كه در انتخابات شركت ميكنيد، دنبال يك فرد اصلحى ميگرديد كه بتواند كشورتان را با همين سرعت، بلكه بيش از اين، پيش ببرد؛ هم در عرصه‌ى مادى، هم در عرصه‌ى معنوى. شما دنبال انتخاباتيد، براى اينكه كسى يا كسانى، دولتى، رئيس جمهورى بتواند عزت شما را بالا ببرد، استقلال شما را عميق‌تر كند، وضع زندگى شما را بهتر و مرفه‌تر كند، گره‌ها را باز كند، اميد و شور و شوقى در كشور به‌وجود آورد؛ اما دشمن شما درست بعكس، مايل است انتخاباتى انجام بگيرد - حالا كه بنا است انجام بگيرد؛ البته اگر ميتوانستند كارى كنند كه انتخابات انجام نگيرد، آن كار را ميكردند؛ اما حالا كه بالاخره چاره‌اى ندارند و انتخابات انجام خواهد گرفت - كه براى آينده‌ى كشور اين محسّنات را نداشته باشد؛ بلكه كشور را به سمت وابستگى، به سمت ضعف، به سمت عقب‌ماندگى در صحنه‌هاى گوناگون حركت دهد؛ كشور را به عقب بكشاند، به عقب براند؛ آنها هدفشان اين است. پس دو تا هدف در مقابل هم قرار دارد: هدف ملت ايران، هدف جبهه‌ى دشمنان.
 هدف ملت ايران چگونه تأمين خواهد شد؟ با دو عامل، اين هدف تأمين ميشود: يك عامل اين است كه انتخابات، انتخابات گرم و پرشورى باشد؛ افراد زياد شركت كنند، مردم با شور و شوق شركت كنند، بيايند پاى صندوقها. دوم اينكه اين انتخابات منتهى شود به انتخاب يك انسان شايسته‌ى وارسته‌ى باعزمِ مؤمنِ انقلابىِ با همت جهادى. با اين دو چيز، مقصود ملت ايران حاصل ميشود.
 مقصود دشمن چگونه حاصل ميشود؟ مقصود دشمن با اين حاصل ميشود كه انتخابات اولاً سرد برگزار شود؛ مردم بى‌رغبت باشند، عده‌ى كمى شركت كنند، يك عده‌اى بگويند: آقا چرا شركت كنيم؟ فايده‌اش چيست؟ ما نميخواهيم بيائيم. اينها دشمن را خوشحال ميكند. ثانياً نتيجه‌اى كه از صندوقها بيرون مى‌آيد، نتيجه‌اى باشد كه دولت را، به تبع دولت، ملت را به سمت وابستگى بيشتر، به سمت تبعيت بيشتر، به سمت قرار گرفتن در سياستهاى دشمنان قرار دهد؛ دشمن اين را ميخواهد.
 پس ببينيد، صحنه روشن است

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group