نرم افزار مبدل نصب نیست.

سخرانی کامل حاج سعید قاسمی شب عاشورا91 هویزه

گزارش مشکل
Loading the player...
در این سخنرانی نکاتی بسیار مهم مطرح شده است که پیشتر به صورت قطعه های کوچکتر همچون حدو اندازه یک رئیس جمهور و فتنه 92 استفاده شده است. ایران قبل از هجمه ها به شکل نهنگ بوده و پس از هر بار هجوم به کشور بخشی از کشور کاسته شد تا اینکه به شکل کنونی تبدیل شده است.اما چه شد که فرزندان خمینی نگذاشتند روند گذشته تکرار شود؟ حسین علم الهدی کسی بود که با قریب 70نفردر هویزه مقابل دشمن ایستاد.چه شرایطی پیش آمده است که شخصی مانند ایشان تربیت می شود و این چنین رشادت هایی از خود نشان می دهد.شاید نتوانیم شرایط اصحاب امام حسین را به خوبی تشریح کنیم چرا که ما آن زمان نبوده ایم ولی میتوانیم زندگی اشخاصی مانند علم الهدی را که در عصر کنونی میزیسته را بررسی کنیم تا ببینیم چه شد که این رویش اتفاق افتاد. کوفیان زمان امام حسین امروز هم فریاد میکشند که شما سیاست نمیدانید بیائید و در مقابل مقوله های حجاب،آزادی و هسته ای کوتاه بیائید. چرا امام حسین آنروز سازش نکرد؟میدانست اگر سازش کند بابی گشوده میشود که زمان امام خمینی که از 18کشور اسیر گرفتیم جوانان بگویند امام حسین سازش کرد چرا ما سازش نکنیم فلذا امام حسین با 72نفر روبروی چند هزار نفر ایستاد. حسین علم الهدی آنروز بصیرت داشت که باید ولایت فقیه در قانون اساسی بیاید و رفت در 40روز پیش نویس قانونی آنرا آماده کرد و ارائه کرد.چرا که میدید امروز عده ای به دنبال ان هستند که در مقابل ولایت فقیه کودتا کنند. حسین علم الهدی شب عملیات همه یاران خود را جمع کرد و گفت فردا همه کشته خواهیم شد اگر کسی میخواهد امشب اینجا را ترک کندو روز عملیات تشنگی بر افراد عارض می شود و همچون کربلا که اسب ها بر بدن ها میتازند تانک ها بروی بدن های شهدا هویزه میرود. خسته ها و بریده ها از راه وزوایی ها و علم الهدی ها ،گفتند تسخیر سفارت احساساتی بوده و آمریکا عذر خواهی ما را بپذیرد.
15511

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در این سخنرانی نکاتی بسیار مهم مطرح شده است که پیشتر به صورت قطعه های کوچکتر همچون حدو اندازه یک رئیس جمهور و فتنه 92 استفاده شده است.

ایران قبل از هجمه ها به شکل نهنگ بوده و پس از هر بار هجوم به کشور بخشی از کشور کاسته شد تا اینکه به شکل کنونی تبدیل شده است.اما چه شد که فرزندان خمینی نگذاشتند روند گذشته تکرار شود؟

حسین علم الهدی کسی بود که با قریب 70نفردر هویزه مقابل دشمن ایستاد.چه شرایطی پیش آمده است که شخصی مانند ایشان تربیت می شود و این چنین رشادت هایی از خود نشان می دهد.شاید نتوانیم شرایط اصحاب امام حسین را به خوبی تشریح کنیم چرا که ما آن زمان نبوده ایم ولی میتوانیم زندگی اشخاصی مانند علم الهدی را که در عصر کنونی میزیسته را بررسی کنیم تا ببینیم چه شد که این رویش اتفاق افتاد.

کوفیان زمان امام حسین امروز هم فریاد میکشند که شما سیاست نمیدانید بیائید و در مقابل مقوله های حجاب،آزادی و هسته ای کوتاه بیائید.

چرا امام حسین آنروز سازش نکرد؟میدانست اگر سازش کند بابی گشوده میشود که زمان امام خمینی که از 18کشور اسیر گرفتیم جوانان بگویند امام حسین سازش کرد چرا ما سازش نکنیم فلذا امام حسین با 72نفر روبروی چند هزار نفر ایستاد.

حسین علم الهدی آنروز بصیرت داشت که باید ولایت فقیه در قانون اساسی بیاید و رفت در 40روز پیش نویس قانونی آنرا آماده کرد و ارائه کرد.چرا که میدید امروز عده ای به دنبال ان هستند که در مقابل ولایت فقیه کودتا کنند.

حسین علم الهدی شب عملیات همه یاران خود را جمع کرد و گفت فردا همه کشته خواهیم شد اگر کسی میخواهد امشب اینجا را ترک کندو روز عملیات تشنگی بر افراد عارض می شود و همچون کربلا که اسب ها بر بدن ها میتازند تانک ها بروی بدن های شهدا هویزه میرود.

خسته ها و بریده ها از راه وزوایی ها و علم الهدی ها ،گفتند تسخیر سفارت احساساتی بوده و آمریکا عذر خواهی ما را بپذیرد.

مستند سازي شده و تدوين در مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Ruslanpaw
  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group