نرم افزار مبدل نصب نیست.

جنگ اقتصادی با ایران

گزارش مشکل
Loading the player...
در اواخر سال 1390 و تمام سال 1391 شاهد طراحی وب بکارگیری بزرگترین حمله اقتصادی غرب علیه ایران بوده ایم.این حمله اگر چه بظاهر در جهت فشار بر ایران در جهت تعلیق فعالیت های هسته ای بود اما اهداف بسیار بزرگتری را دنبال می کرد.یکی از این اهداف ناکارآمدی اقتصادی دولت ایران و در نتیجه ناامیدی و یاس مردم از نظام اسلامی و رویگردانی آنها از نظام اسلامی که با شکست مواجه شد.چرا که با شدت گرفتن این دشمنی ها مردم ایران در 22بهمن 1391 با حضوری به مراتب گسترده تر و متراکم تر ازهر سال ،همبستگی خود با نظام اسلامی رابه نمایش گذاشتند.مختصری از این معرکه اقتصادی در این فیلم به نمایش گذاشته شده است.برخی از این فعالیت های مخرب غرب علیه ملت ایران ازاین قرار است. 28 بهمن سال 1390خدمات سوئیفت گسترده ترین شبکه خدمات بانکی بروی ایران قفل شد. 3بهمن 1390ممنوعیت واردات نفت و فراورده های نفتی از ایران در اتحادیه اروپا به تصویب رسید که از تیر 1391 اجرائی شد. 10 دیماه 1390 رئیس جمهور آمریکا بر تحریم بانک مرکزی ایران صحه گذاشت.
14162

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در اواخر سال 1390 و تمام سال 1391 شاهد طراحی وب بکارگیری بزرگترین حمله اقتصادی غرب علیه ایران بوده ایم.این حمله اگر چه بظاهر در جهت فشار بر ایران در جهت تعلیق فعالیت های هسته ای بود اما اهداف بسیار بزرگتری را دنبال می کرد.یکی از این اهداف ناکارآمدی اقتصادی دولت ایران و در نتیجه ناامیدی و یاس مردم از نظام اسلامی و رویگردانی آنها از نظام اسلامی که با شکست مواجه شد.چرا که با شدت گرفتن این دشمنی ها مردم ایران در 22بهمن 1391 با حضوری به مراتب گسترده تر و متراکم تر ازهر سال ،همبستگی خود با نظام اسلامی رابه نمایش گذاشتند.مختصری از این معرکه اقتصادی در این فیلم به نمایش گذاشته شده است.برخی از این فعالیت های مخرب غرب علیه ملت ایران ازاین قرار است.

28 بهمن سال 1390خدمات سوئیفت گسترده ترین شبکه خدمات بانکی بروی ایران قفل شد.

3بهمن 1390ممنوعیت واردات نفت و فراورده های نفتی از ایران در اتحادیه اروپا به تصویب رسید که از تیر 1391 اجرائی شد.

10 دیماه 1390 رئیس جمهور آمریکا بر تحریم بانک مرکزی ایران صحه گذاشت...

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين  MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

0 #1 محمد غلامي 1393-02-26 04:03
اصل مهم اقتصادي امروز ، مشتري مداري ست.
بايد توجه داشته باشيم كه تحريم كنندگان ايران ، مشتري ما نيستند بلكه ما مشتري محصولات آنهاييم.
پس آنها نميتوانند براي ما ناز كنند.
آنها فقط در مواردي ما را تحريم كرده اند كه ضعف داريم. مثلا گوشي آمريكايي اپل در بازار ايران فروان شده و اين از وقتي ست كه گوشي ايراني توليد ميشود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • CesarPhync
  • WalterartiC
  • Terencemab
  • NoxProxy
  • DayanaFluop
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group