نرم افزار مبدل نصب نیست.

تیم مذاکره کننده آبرو داری کند

گزارش مشکل
Loading the player...
آیت الله صدیقی,غنی سازی,پیشرفت,فشار اقتصادی,مذاکرات,دانلود,کلیپ,مستضعفین,ویدئو,
8169

نمایش ویدئو در وب سایت شما

هیئت ایرانی مورد تایید رهبری و مردم ولایت محور در قدم‌های اول مذاکرات به سمت و سوی می‌رفت که در دنیا امیدهایی پیدا شد اما سخنان رهبری که گفتند ما به آمریکایی‌ها اعتماد نداریم در عمل مشاهده کردیم در آن روز که مذاکره به امضا رسید وزیر امور خارجه و رئیس‌جمهور آمریکا مطالبی گفتند و این قول امضا را نقض کردند و با رژیم صهیونیستی نشسته و گفتند همه گزینه‌ها از جمله گزینه نظامی روی میز است.

 

وی افزود: آمریکا نشان داد به دشمن اعتماد کردن کار عاقلانه‌ای نیست و با حواس جمع، بصیرت کامل، پیشبرد مطالب مبهم مشکل را حل نخواهد کرد بلکه باید حقوق حقه ملت ایران در درجه اول غنی سازی و در درجه دوم استمرار روح ابتکار، جهش خلاقیت پیشرفت علمی برای جوانان ما با تثبیت حقوق ما شتاب بیشتری بگیرد.

 

صدیقی گفت: علی‌رغم اعتمادی که به هیئت مذاکره کننده داریم و خواهیم کرد ملت ما توقعشان این است که این حرکت مقطعی نیست بلکه سرنوشت ملت نیز که دنیا را به خود متوجه کرده و شعارش هیهات من الذله و خون بر شمشیر پیروز است، می‌باشد.

 

امام‌جمعه موقت تهران یادآور شد: ملت بزرگ ایران در اوج فشار اقتصادی با کوپن زندگی کرده و روزه گرفته است و خود را با بدبخت نشان نداده و در برابر دشمن خم به ابرو نیاورده است، در 8 سال آتش شرق و غرب را به جان خریده و یک قدم از آرمان‌هایش عقب نگذاشته است.

 

صدیقی تصریح کرد: اگر شفاف سازی صورت نگیرد حق غنی سازی پیشرفت را حق خود دانسته و شرعاً، اخلاقاً اصرار بر این امر را لازم می‌دانیم.

تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را میتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • Charlessjuisy
  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group