نرم افزار مبدل نصب نیست.
هفته نامه ویدئویی دو خط

سی و سومین قسمت از هفته نامه دو خط

گزارش مشکل
Loading the player...
در سی و سومین شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خط ببینید: ◀️ انکارِ فساد؛ قدم اول! ◀️ مبارزه با فساد زیر سایه سیاست! ◀️ انفجار ویرا‌گر ◀️ترک مبارزه با فساد؛ خداحافظی با دین رسول الله(ص)
6600

نمایش ویدئو در وب سایت شما

در سی و سومین شماره هفته نامه ویدئویی #دو_خط ببینید:
◀️ انکارِ فساد؛ قدم اول!
◀️ مبارزه با فساد زیر سایه سیاست!
◀️ انفجار ویرا‌گر
◀️ترک مبارزه با فساد؛ خداحافظی با دین رسول الله(ص)
در این شماره از هفته نامه #دو_خط، به  طور خلاصه  با بررسی فسادهای چندماه اخیر در کشور و با طرح این سوال که چرا اقدام اساسی صورت نمی‌گیرد به بررسی نگاههای مختلف به مقوله فساد در جمهوری اسلامی پرداخته ایم.
به محض افشا شدن فساد در بخشی از بدنه مدیریتی کشور، اولین واکنش مسئولی که فساد تحت مدیریت وی رخ داده، چیست؟ چرا همگی بالاتفاق اصل وجود فساد را در همان ابتدا منکر می‌شوند؟
پس از گذشت چندماه از افشای فساد املاک نجومی تحت مدیریت شهردار اصولگرای تهران و تصریح دادستان کل کشور به وجود فساد این فساد، چرا گزارش جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، با اینکه وعده رسیدگیِ این فساد در دادسرای کارکنان دولت را داد، اما بخش مهمی از گزارش وی کاملا سیاسی و جناحی بود؟
چرا عمده بدنه اصولگرا بجای بررسی اصل فساد املاک نجومی به نیّت سیاسی افشاکننده این فساد پرداختند و آن را دروغ نحومی نامیدند؟
اخطار تاریخی امام خمینی(ره) به مسئولان جمهوری اسلامی؛ انفجاری حاصل می‌شود که اسلام هم نمی‌‌تواند جلوی را بگیرد و بساط جمهوری اسلامی را جمع خواهد کرد.
اساسا جریانات مختلف در کشور چه نگاهی به مقوله مبارزه با فساد دارند؟ دیدگاه اصیل انقلاب اسلامی به مبارزه با فساد کدام است؟ چگونه ترک مبارزه با فساد موجب خداحافظی با دین رسول الله(ص) می‌شود؟

پارامترهای مرتبط

رسانه

قرآن

سوره حدید آیه 25

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group