نرم افزار مبدل نصب نیست.

غفلت جمهوری اسلامی از یاران حقیقی خمینی و صدور انقلاب اسلامی / ثریا

گزارش مشکل
Loading the player...
تلویزیون ما جز طبیعت و فوتبال، ازآفریقا چیز دیگری نشان مردم نداده است! در برنامه ثریا که با موضوع (ظرفیت‌های ناشناخته انقلاب خمینی فراتر از مرزهای ایران) به روی آنتن رفت حجت الاسلام علی اکبر براتی در رابطه با صدور انقلاب امام خمینی به نقاط دیگر جهان گفت: ما در دفاع مقدس نزدیک به 4500 نفر شهید غیر ایرانی داریم که اینها بخشی از مخاطبین امت اسلام هستند که پای انقلاب اسلامی هزینه داده‌اند که 2500 نفر از این شهدان در افغانستان هستند و مطمئنا شهدای ایرانی‌ای داریم که در افغانستان مقابل شوری جنگیده‌اند. وی افزود: متاسفانه ما از آفریقایی صحبت می‌کنیم که میلیون‌ها نفر در آنجا نگاهشان به انقلاب اسلامی است اما تلویزیون ما جز فوتبال و طبیعت آنجا چیزی به مردم نشان نمی‌دهد و بعد از 37 سال از انقلاب هیچ خط هوایی از ایران به آفریقا کار نمی‌کند اما به تایلند با وضعیت مشخص آن پرواز مستقیم وجود دارد. حجت الاسلام براتی در همین زمینه با بیان خاطره ای از عشق و علاقه انقلابیون و مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی افزود: برخی از بودائیان تایلند که با تاثیر انقلاب اسلامی مسلمان و شیعه شده اند وقتی برخی دختران و پسران ایرانی ما در تایلند کار را از حد میگذرانند و مشکلات پشت دیوار را به خیابان می‌کشانند، آن شیعه تایلندی برای حفظ آبروی انقلاب، لباس قهرمانهای ما را به تن میکند و با اینکه زبان آنها را نمیفهمد در کنار آنها اینقدر حسین حسین میگویند تا آنها را از خیابان دور کند! پوزش ثریا به خاطر کم کاری رسانه های ایران در معرفی مسلمانان کشمیر و نیجریه به مردم در این برنامه مقصودی مجری ثریا خطاب به مردم کشمیر و نیجریه از کم کاری و غفلت رسانه های ایران در معرفی مردم مظلومی که سالهاست عاشق انقلاب اسلامی هستند اما مردم ایران آنها را به خوبی نمی شناسند از آنها عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد که این غفلتها جبران شود. وی گفت ملتهای انقلابی و مسلمان در سراسر جهان که با ظلم و استکبار مبارزه می کنند، بدانند که ملت ایران نیز عاشق آنهاست و از آنها حمایت می کند. ثریا,انقلاب اسلامی,انقلاب خمینی,امام خمینی,کشمیر,نیجریه,شیخ زکزاکی,حمایت از مستضعفان,آفریقا,علی اکبر براتی,تایلند,یاران حقیقی خمینی,صدور انقلاب
11115

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

تلویزیون ما جز طبیعت و فوتبال، ازآفریقا چیز دیگری نشان مردم نداده است!
در برنامه ثریا که با موضوع (ظرفیت‌های ناشناخته انقلاب خمینی فراتر از مرزهای ایران) به روی آنتن رفت حجت الاسلام علی اکبر براتی در رابطه با صدور انقلاب امام خمینی به نقاط دیگر جهان گفت: ما در دفاع مقدس نزدیک به 4500 نفر شهید غیر ایرانی داریم که اینها بخشی از مخاطبین امت اسلام هستند که پای انقلاب اسلامی هزینه داده‌اند که 2500 نفر از این شهدان در افغانستان هستند و مطمئنا شهدای ایرانی‌ای داریم که در افغانستان مقابل شوری جنگیده‌اند.
وی افزود: متاسفانه ما از آفریقایی صحبت می‌کنیم که میلیون‌ها نفر در آنجا نگاهشان به انقلاب اسلامی است اما تلویزیون ما جز فوتبال و طبیعت آنجا چیزی به مردم نشان نمی‌دهد و بعد از 37 سال از انقلاب هیچ خط هوایی از ایران به آفریقا کار نمی‌کند اما به تایلند با وضعیت مشخص آن پرواز مستقیم وجود دارد.
حجت الاسلام براتی در همین زمینه با بیان خاطره ای از عشق و علاقه انقلابیون و مستضعفان جهان به جمهوری اسلامی افزود: برخی از بودائیان تایلند که با تاثیر انقلاب اسلامی مسلمان و شیعه شده اند وقتی برخی دختران و پسران ایرانی ما در تایلند کار را از حد میگذرانند و مشکلات پشت دیوار را به خیابان می‌کشانند، آن شیعه تایلندی برای حفظ آبروی انقلاب، لباس قهرمانهای ما را به تن میکند و با اینکه زبان آنها را نمیفهمد در کنار آنها اینقدر حسین حسین میگویند تا آنها را از خیابان دور کند!

پوزش ثریا به خاطر کم کاری رسانه های ایران در معرفی مسلمانان کشمیر و نیجریه به مردم
در این برنامه مقصودی مجری ثریا خطاب به مردم کشمیر و نیجریه از کم کاری و غفلت رسانه های ایران در معرفی مردم مظلومی که سالهاست عاشق انقلاب اسلامی هستند اما مردم ایران آنها را به خوبی نمی شناسند از آنها عذرخواهی کرد و ابراز امیدواری کرد که این غفلتها جبران شود. وی گفت ملتهای انقلابی و مسلمان در سراسر جهان که با ظلم و استکبار مبارزه می کنند، بدانند که ملت ایران نیز عاشق آنهاست و از آنها حمایت می کند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • GermanFlut
  • AntonOralt
  • Robertbleam
  • FuriousPype
  • Pinupduzo
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group