سخنرانی مهم استاد رحیم پور ازغدی پیش از خطبه نمازجمعه 8 آبان (صوتی کامل)

11784

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 استاد رحیم‌پور ازغدی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران 8 آبان 94 :
 یقین دارم برخی در داخل جاسوس آمریكا و غربند!

## عزیزان فایل کامل صوتی این سخنرانی را میتوانید از اینجا دانلود کنید.##

 نماینده سیا درتهران گفت هدفم تشكیل ائتلافیست كه درآن لیبرال، آخوند سازشكار و چپ‌هایی باشند كه دنبال رابطه با آمریكا هستند
 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بعضی‌ها که ما یقین داریم در داخل حکومت جمهوری اسلامی هستند، همین الآن با سرویس‌های جاسوسی سیای آمریکا، لندن و صهیونیست‌ها کار می‌کنند.
 به گزارش مشرق، حسن رحیم‌پور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز تهران، گفت: نماینده سیا در تهران سال ٥٨ گفت که هدفم تشکیل ائتلافیست که در آن لیبرال، آخوند سازشکار، نظامی سابق و چپ‌هایی باشند که دنبال رابطه با‌ آمریکا هستند، من برای زمانی هستم که وقت حضور خیابانی باشد.
 وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند رابطه با آمریکا را جا بیندازند و می‌گویند "مگر شما از خودتان شک دارید که گفت‌وگو نمی‌کنید؟" هدف آمریکا این است که از رابطه مخفی به رابطه علنی با مسئولین ایرانی برسند.
 استاد حسن رحیم پور؛ استاد حوزه و دانشگاه با انتقاد از اینکه متاسفانه دستگاه‌های تبلیغاتی ما اکنون به یک بروکراسی تبدیل شدند و تولید فکر آنها برای گسترش انقلاب به صفر رسیده و آنها شبیه دیپلمات‌های غیر انقلابی شده‌اند، گفت: آنها آدم‌های خوب و بسیار ضعیفی هستند که هنوز نتوانستند اسناد لانه جاسوسی را برای نخبگان و مردم غرب منتشر کنند. این اسناد حتی در کشور ما هم ️ بایکوت شده است،  باید این اسناد مطالعه شود تا بفهیم امروز آمریکا چگونه دنبال  نفوذ در کشور است.
 رحیم‌پور ازغدی تاکید کرد: چند تن از اعضای دولت موقت حقوق بگیر سیا بوده و برخی هم ناآگاهانه به آنها اطلاع می‌دادند، آمریکا در میان مراجع قم، دانشگاهیان، تکنوکرات‌ها، اهالی رسانه‌، توده‌ای‌ها و کمونیست‌ها، چریک‌ها و جدایی‌ طلبان نفوذ کرده بودند،  آنها از هیچ‌کسی صرف نظر نکردند و به سراغ آخوند، وزیر ، وکیل و ضد آخوند و روشن فکر ، لیبرال‌ها و دولتی‌ها رفتند. آنها حتی تا شورای انقلاب  نفوذ کرده بودند و از محرمانه ترین اخبار آنها اطلاع داشتند. آنها در دولت و حوزه و مجلس آدم داشتند؛ فکر می‌کنید الان آدم ندارند؟  همین الان در همه نهادهای جمهوری اسلامی آدم دارند و از هر کسی به نحوی استفاده می‌کنند.
وی با اشاره به برخی اسناد لانه جاسوسی، تصریح کرد: در اسناد لانه جاسوسی آمده که آمریکا به بعضی‌ها کمک می‌کردند تا روزنامه راه بیاندازند و حتی برای آنها مقاله می‌نوشت، به بعضی کمک حزبی می‌کرد. به بعضی پول می‌داد وبه جاه طلبی سیاسی بعضی کمک می‌کرد. آنها پروژه‌ای تعریف کرده بودند که در آن کمونیست، سلطنت طلب، لیبرال و  آدم مذهبی و نماز شب خوان  علیه خط امام اقدام می‌کردند. بعضی از این افراد حقوق می‌گرفتند و بعضی بدون حقوق و بدون اطلاع از این که در چه راهی هستند برای آمریکا در این پروژه بازی می‌کردند.
 به گفته وی، اکنون آمریکا برای 5 تا 10 هزار نفر در کشور   پرونده دارد و خصوصیات شخصی و اخلاقی و خانوادگی و نقاط ضعف و قدرت آنها را بررسی کرده و بر روانشناسی این افراد کار کرده، مسئولان کشور از هر جناحی بدانند که آمریکا برای همه پرونده دارد. ما هم اکنون یقین داریم که برخی از افراد در حال حاضر با سرویس‌های آمریکا و انگلیسی و صهیونیست‌ها همکاری می‌کنند.
 وی با اشاره به اینکه فکر توطئه و نفوذ همچنان در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: هنوز خطرات و ارتباطات سرویس‌های جاسوسی در حوزه‌های مختلف وجود دارد و ما باید مراقب خط نفوذ آمریکا که  رهبری به آن اشاره کردند، باشیم.
 رحیم‌پور ازغدی تصریح کرد: این سرویس‌های خارجی بر روی افراد زیادی سرمایه‌گذاری کرده تا وقتی این افراد مسئول شدند غرب در تصمیم‌گیری‌های  کشور از طریق این افراد نفوذ داشته باشد. اکنون حتی برخی از دانشجویان در اروپا به من گفته‌اند که سرویس‌های اطلاعاتی اروپایی از آنها رسما خواسته‌اند که از داخل وزارتخانه‌ها یا سایر نهادها به آنها اطلاعات بدهند.
 عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به اینکه اکنون مقامات آمریکایی می‌گویند باید جریان‌هایی تقویت شده و به مجلس بروند که میانه رو و غرب گرا باشند، گفت: آنها چنین برنامه‌ای را برای انتخابات دوره‌ اول مجلس نیز دنبال می‌کردند. آمریکا از اول انقلاب دنبال سر کار آوردن میانه‌روها و لیبرال‌های متمایل به خود و غرب است. آنها به این منظور از همان ابتدای انقلاب با اعضای خانواده‌های مسئولان و مراجع ارتباط می‌گرفتند و از طریق آنها جاسوسی می‌کردند.

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

دیدگاه‌ها  

-1 #1 1404 1394-08-12 15:55
سلام
تصویری منتشر می شه؟؟

پاسخ مدیر:

با سلام و احترام.
فایل تصویری این سخنرانی هم منتشر شد.
http://mostazafin.tv/video/6096
موفق باشید.
یاعلی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
  • Doctorpap
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group