نرم افزار مبدل نصب نیست.

ترکان:شهادت می دهم در انتخابات 88 تقلب نشد

گزارش مشکل
Loading the player...
دانلود,کلیپ,ویدیو,مستضعفین,خبرگزاری تسنیم,اکبر ترکان,انتخابات 88,فتنه 88,امام خامنه ای,میرحسین موسوی,
9343

نمایش ویدئو در وب سایت شما


به گزارش خبرگزاری تسنیم ترکان در بعضی از مصاحبه تلویزیونی خود در مورد انتخابات ۸۸ گفت:در این انتخابات برای میرحسین موسوی فعالیت داشتم.من شهادت می دهم که در این انتخابات تخلف اتفاق افتاد، اما برای تقلب به معنای جابه جایی آرا هیچ دلیلی ندارم. آقای زنگنه در ستاد آقای مهندس موسوی بود، ایشان به من می گفتند اعتقادم به آقا طوری است که اگر بفرمایند فلانی رئیس جمهور است، من به دلایل کاری ندارم و حرف آقا را قبول می کنم.

مشاور رئیس جمهور افزود:گاهی در این تلاطم ها یکسری جراحت ایجاد می شود. ما هم که از نظر اخلاقی در مراتب بالا نیستیم و این جراحت ها باعث ایجاد بحث و جدل می شود. در آن ایام خیلی به ما سخت گذشت و دلم برای همه مان سوخت که در نهایت خود آقا به میدان آمدند.

ترکان همچنین گفت: آقا که فرمودند، از نظر من کار تمام بود. من به دوستان و همکاران هم این موضوع را عرض کردم. حتی زمانی که احمدی نژاد در دوره اول رئیس جمهور بودند، حتی اگر سخنان او را نمی پسندیدم، به لحاظ اینکه رئیس جمهور بودند، تبعیت می کردم. شاید در قلبم صحبت‌شان را قبول نداشته باشم، اما چون رئیس جمهور هستند تبعیت می کنم. اگر این قرارها و قواعد محترم شمرده نشود، در کشور سنگ روی سنگ بند نمی شود.
تهيه شده در واحد مانيتورينگ مستضعفين MOSTAZAFIN.TV

اين کليپ را ميتوانيد در 4 نسخه ببينيد و دانلود نماييد

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • NoxProxy
  • DayanaFluop
  • spavtobig
  • HumanSa
  • AshleyGaurl
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group