نرم افزار مبدل نصب نیست.

قابل اعتمادها، انتخابات مجلس خبرگان

گزارش مشکل
Loading the player...
چند روز پیش بی.بی.سی درگزارشی ضمن ارائه راهکار حذف آیات یزدی، جنتی و مصباح ازمجلس خبرگان، ازمردم خواست در انتخابات خبرگان به رقبای این سه نفر یعنی لیست مشترک اصلاح‌طلبان،کارگزاران و اعتدال رای دهند و از رای دادن به جنتی و یزدی و مصباح خودداری کنند. در پی آن امام خامنه ای عزیز در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۱۳۹۴/۱۱/۲۸) فرمودند: دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است/ اینکه تأکید داریم مردم، با بصیرت، باآگاهی، با دانایی وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد. از این رو بر آن شدیم تحلیلی نسبت به وقایع پیرامون انتخابات مجلس خبرگان و لیست «قابل اعتمادها» برای انتخابات خبرگان استان تهران؛ کلیپی آماده کنیم که ماحصل کار رو خدمت شما تقدیم می کنیم. برای دریافت، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید. در انتخابات خبرگان استان تهران به چه لیستی اعتماد کنیم؟ انتخابات,مجلس,مجلس خبرگان,لیست نامزدها,لیست خبرگان,خبرگان تهران,جنتی,مصباح,یزدی,عصر انتظار انتخابات,مجلس,مجلس خبرگان,لیست نامزدها,لیست خبرگان,خبرگان تهران,جنتی,مصباح,یزدی,عصر انتظار,لیست هاشمی,لیست انگلیسی
8071

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

 

 

 

چند روز پیش بی.بی.سی درگزارشی ضمن ارائه راهکار حذف آیات یزدی، جنتی و مصباح ازمجلس خبرگان، ازمردم خواست در انتخابات خبرگان به رقبای این سه نفر یعنی لیست مشترک اصلاح‌طلبان،کارگزاران و اعتدال رای دهند و از رای دادن به جنتی و یزدی و مصباح خودداری کنند.
در پی آن امام خامنه ای عزیز در دیدار مردم آذربایجان شرقی (۱۳۹۴/۱۱/۲۸) فرمودند:
دشمن الان بر روی مجلس خبرگان حساس است؛ رادیوی انگلیسی دارد به مردم ایران، مردم تهران دستورالعمل می‌دهد که به فلانی رأی بدهید، به فلانی رأی ندهید؛ معنایش چیست؟ انگلیسی‌ها دلشان برای دخالت کردن در ایران تنگ شده است/ اینکه تأکید داریم مردم، با بصیرت، باآگاهی، با دانایی وارد بشوند به خاطر این است که بدانند دشمن چه می‌خواهد. وقتی شما دانستید دشمن چه می‌خواهد عکس آن عمل خواهید کرد.
از این رو بر آن شدیم تحلیلی نسبت به وقایع پیرامون انتخابات مجلس خبرگان و لیست «قابل اعتمادها» برای انتخابات خبرگان استان تهران؛ کلیپی آماده کنیم که ماحصل کار رو خدمت شما تقدیم می کنیم.
برای دریافت، یک صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بفرستید.

در انتخابات خبرگان استان تهران به چه لیستی اعتماد کنیم؟

 

 

 

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • شین
  • BobbyeriDow
  • evornek
  • Lewisuhadycle
  • KeithustHat
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group