نرم افزار مبدل نصب نیست.

مستندهای نامستند شبکه من و تو صدای مجری بی بی سی را هم درآورد

گزارش مشکل
Loading the player...
چندی است «معین سعیدی» معاون اجرایی کیوان عباسی -مدیر شبکه «من و تو» - که اکنون از این سازمان تلویزیونی جدا شده جنجال بسیاری را برای شبکه لندنی «من و تو» به پا کرده است. از آنجایی که معین سعیدی حکم دست راست کیوان عباسی در شبکه «من و تو» را داشته است، گویا اطلاعات گرانبهای بیشتری از پشت پرده رسانه‌های انگلیس در دست دارد و به قول خودش برای شفاف‌سازی شروع به انتشار آن‌ها کرده است. در اقدامی تازه و در گفت‌وگوی معین سعیدی معاون اجرایی مدیر شبکه «من و تو» با یکی از سردبیران و خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی، مسائلی مطرح می‌شود که خط و مشی دو شبکه انگلیسی «من و تو» و «بی‌بی‌سی» بیش از پیش آشکار می‌شود. «نگین شیر آقایی» سردبیر، مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی بی سی فارسی در گفت‌وگو با معین سعیدی به موضوع برنامه‌ها و مستندهای شبکه «من و تو» می‌پردازد و به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن این مستندها انتقاد می‌کند. معین سعیدی به دنبال افشاگری‌های دو تن از شرکت‌کنندگان مسابقات موسیقی شبکه «من و تو» درباره پشت پرده‌های این شبکه، با انتشار ویدئویی به افشای تجاوز تهیه‌کننده برنامه «بفرمایید شام» این شبکه به یک کودک و 2 زن شرکت‌کننده در این برنامه از زبان آنان پرداخت. این اولین افشاگری رسمی معاون اجرایی مدیر شبکه «من و تو» بود که البته سر و صدای بسیاری به پا کرد و مدیر و عوامل شبکه «من و تو» را به یک سکوت مرگبار فرستاد. افشاگری,من و تو,manoto,bbc,بی بی سی,نگین شیرآقایی,معین سعیدی,مستند,کیوان عباسی,بی طرفی,انگلیس,سلطنت,از تهران تا قاهره
12689

نمایش ویدئو در وب سایت شما

 

چندی است «معین سعیدی» معاون اجرایی کیوان عباسی -مدیر شبکه «من و تو» - که اکنون از این سازمان تلویزیونی جدا شده جنجال بسیاری را برای شبکه لندنی «من و تو» به پا کرده است.

از آنجایی که معین سعیدی حکم دست راست کیوان عباسی در شبکه «من و تو» را داشته است، گویا اطلاعات گرانبهای بیشتری از پشت پرده رسانه‌های انگلیس در دست دارد و به قول خودش برای شفاف‌سازی شروع به انتشار آن‌ها کرده است.

در اقدامی تازه و در گفت‌وگوی معین سعیدی معاون اجرایی مدیر شبکه «من و تو» با یکی از سردبیران و خبرنگاران بی‌بی‌سی فارسی، مسائلی مطرح می‌شود که خط و مشی دو شبکه انگلیسی «من و تو» و «بی‌بی‌سی» بیش از پیش آشکار می‌شود.

«نگین شیرآقایی» سردبیر، مجری و خبرنگار تلویزیون دولتی بی بی سی فارسی در گفت‌وگو با معین سعیدی به موضوع برنامه‌ها و مستندهای شبکه «من و تو» می‌پردازد و به شدت از جهت‌دار بودن و یک طرفه بودن این مستندها انتقاد می‌کند.

 

پارامترهای مرتبط

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید


انصار کلیپ
سایت آوینی
عمارکلیپ
بچه های قلم
مای مدیا
مبین مدیا
اویس
مستضعفین
فرهنگ نیوز


دفتر مرکزی: تهران،

09128513265

Info[@]mostazafin.tv

آخرین کانال های ثبت شده

  • DanaFluop
  • BoxerNap
  • GordonPiolo
  • dublikaty_gjOa
  • yansaNoRie
مستضعفین تی وی

Template Design:Dima Group